obrolan segar di M 36 pagi ini

inget gak pas pak'e mak'e simbah kakung simbah rayi ngudang bocah, "le cah bagus, sekolah lan sinau sing rajin ben dadi pinter ngko yen pinter dadi dokter..", sama halnya terjadi sama saya, saya akhirnya dulu sekolah untuk otak saja jadi tata krama saya agak jelek... efeknya reflek pun jadi ikut nggasruh (kan reflek nggak masuk otak lebih dulu)

tapi hari ini saya keblondrok sama reflek saya.

tadi pagi bangun pagi kesiangan. setengah lapan baru bangun goro goro krungu suara nguiiiiiiing dari kuburan pahlawan.. mandi pake baju trus berangkat naik S 05. sampe di sirkel pejaten saya oper M 36. saya duduk dibelakang sopir madep lawang, ndilalah penumpang nggak begitu rame. suasana sepi dengan bekgron deru mesin.. akhirnya fokus kuping saya bergeser mendengar obrolan mbak mbak yang duduk di depan sebelah sopir. sopirnya lingak linguk seperti risih.. mengenyitkan dahi akhirnya setelah mengikuti tema yang diubruskan dan menahan napas agar gak ketrucut lambe saya...

"Bos guwe sekarang baek, wongnya royal, kemarin aja guwe tau tau dikasih duwit sepuloh ewu padahal mung disuruh beli rokok.." kata mbak ke 1

"tapi paleng enak yo si yanti kae, dia sekarang dapet bos baru malah disuruh belajar boso mandarin..", balas mbak yang ke2

"woo,, lha iyo.. guwe kan pernah kerja di sono tapi mung sebentar.. sing asli bose enak, tapi anaknya itu lho.. kadang kadang kalo nyuruh sak wayah wayah..

BlaaaaRrrrrr.....!!!! jebol pertahanan saya, SAYA NGAKAK..... !!!

tapi.. ternyata angkot sudah agak penuh penumpang dan saya tidak tahu... parahnya.. SAYA jadi FOKUS pandangan mereka... obrolan segar tadi pun berhenti, para panelisnya menoleh...

dengan terpaksa muka menunduk, dan sempat terdengar bisik bisik penumpang lain.. untung sudah sampai pertigaan makmur saya langsung turuuuuun...

tememplek by endik kurang luwih jam 10:47 a.m.,

15 gayung bersambut:

kurang luwih jam 11/10/2006 11:31:00 a.m., Anonymous -gt- mengubrus...

sek *ora mudeng* rodo telat iki susunan sarafnya pagi hari

 
kurang luwih jam 11/10/2006 11:36:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

halah kowe cah semarang, omahe pinggir kali garang wae, kulino ngomonge lu gue tho...??

 
kurang luwih jam 11/10/2006 11:41:00 a.m., Anonymous -gt- mengubrus...

sory mas'e cah semarang iki msi setia ngomong aku kowe dibanding lu gue, soale nek guyon kurang mantabbbb :P

 
kurang luwih jam 11/10/2006 11:45:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

yo wisss... berarti karo aku yo setia..

 
kurang luwih jam 11/10/2006 01:12:00 p.m., Anonymous -gt- mengubrus...

wuiks..pokokmen aku tetep trisno seliramu mas, kecuali nek ono sing liyo tur kepepet :P

 
kurang luwih jam 11/10/2006 01:33:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

hehe... lego atiku,,,

 
kurang luwih jam 11/10/2006 01:52:00 p.m., Blogger Lina We mengubrus...

mas-mas-mas...... situ ngomong apa toh?
mbok hargai yg ngga tau bahasanya!
benciiiiii akuuuu!

 
kurang luwih jam 11/10/2006 02:09:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

* lina we: haha.. kaciaaaann...
pengen tau artinya..??
gimana kalo nelen kamus basa Jawa dulu? hehe.. :D

 
kurang luwih jam 11/11/2006 12:04:00 a.m., Blogger Lina We mengubrus...

woooooooooo... jelas
ngajakin tawuran niiii!!!!

 
kurang luwih jam 11/11/2006 09:01:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*lina we: haha.. saya langsung nyerah... karena wanita untuk di mengerti... ya kan..??

 
kurang luwih jam 11/14/2006 11:01:00 a.m., Blogger Bangsari mengubrus...

halah, ora doyan gosip tv tapi malah doyan gosipe angkot. :D

 
kurang luwih jam 11/14/2006 01:07:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

opo meneh sing "lu guwe matur
nuwun"

 
kurang luwih jam 11/17/2006 02:53:00 p.m., Anonymous pitik boso ngaco mengubrus...

"mbak ini ada tunggal-nya ngga? (mbak iki ono tunggale ora?)"

"Anaknya masih tidur, sudah saya gugah (bangunin) ga mau"

 
kurang luwih jam 11/17/2006 03:23:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

* pitik boso ngaco: haha.. sak adoh adohe wong malsu awake dewe ora bakal ilang asline

 
kurang luwih jam 2/25/2009 11:45:00 a.m., Blogger bahtiar mengubrus...

pancen aneh wong jowo seng neng jakarta ini, pakanane telo tapi ngomonge lu guwe .. :)

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..