kemaren minggu adalah hari nglayap sak moh mohe buwat saya. bagemana nggak rekor, lha wong disela rutinitas hidup golek upo, cuma hari minggu yang bisa saya manfaatkan untuk melupakan sejenak ritual kerjo sak ubo rampene.. biasanya minggu saya nglayap sediluk lalu turu kebuk awan awan sing blas ora ngrejekeni.. sore tangi adus ciak lajeng meneruzkan turu temuru maneh..

tapi kemarin tidak..

pagi dimulai dengan bangun pagi pagi benar, sekitar setengah lapan.. trus adus byar byur segere puol. setelah itu tentunya salin sempak, klambi lan kathok. acara berlanjut dengan udad udud di dalam kamar dan ditemani lagune van hallen - jump.

poro rawuh sedoyo, lagu ini sangat enerjik dan membuat saya seakan akan larut untuk melakukan gerakan aerobic neng jero kamar. tapi hal ini saya urungkan karena khawatir ada yang lewat dan weruh.. salah salah malah dikiro kenthir malah nanti urusannya jadi nggladrah ora karuan..

setelah itu saya bersiap, pake baju sing ra patio mambu dan kathok cendak khaki khas petualang sejati (sing gak pati mambu juga tentunya), dan menuju ke bunderan HI.. buat demo? nggak lah.. saya kadung njanjeni tongkrong bareng komunitas pit onthel batavia, namun sayangnya saya njanjeninya jam 7 sampe sana.. gak papalah lebih baik telat daripada nggak datang sama sekali.. jangan ditiru ya ini prinsip sejati wong kesed, ra niat, dan sakarepe udele dewe..

setelah tongkrong di HI tempat tongkrong bergeser ke Kebon Kacang tentunya, dikoz kozan sang mentri keuangan republik bunderan HI tentunya.. sampe sana ternyata itu sang rewo rewo yang berkantor di pabrik duit masih gemlethak di kazur.

setelah bosen di kos kosan (karena lanang lanang thok, blas ora sumeger neng mripat) tongkrongan bergeser lagi ke gedung BDN, di gudang kantornya si mentri, tapi lhaaaaa udaaan.... kami ngeyup di jembatan penyebrangan jalan sambil nonton demo opo kae mbuh, demo karo udan udanan... opo ora masuk angin ya.. demo nengatasnamakan rakyat kok malah neng jalur baswe.. yang notabene jelas jelas porsi en hak transportasi publik... kok ora di jalur cepat wae yang mayoritas dipake oleh pemilik kendaraan pribadi...? poro rawuh sedhoyo... menawi kados mekaten, sing goblog sopo yen ngene iki..? sing goblog kuwi sing uteke ora di nggo nda, kata malaikat di diri saya.... setelah udane bar, kami segera ke kantor si ndoro bangsari buat maem siang.. lho..? dan itung itung ngenet gratiz..setelah bosen pula (karena masih lanang lanang kabeh blas kepenak disawang) saya sebagai ajudan presiden bunderan HI yang profesional, sontak mengajukan proposal nglayap ke Mangga Besar tongkrong di kios kaki lima samping mangga besar spoorweg statioon, ngobrol ngalor ngidul dengan seorang bakul pit meneer Nuri van tegal.. setelah bosen juga karena awit mau kok tetep wae lanang lanang thok maka tongkrongan bergeser lagi ke harco mangga dua.

dari bengkel pit ini kami berdua menyusuri kawasan 1001 malam, lokasari, mangga besar dimana banyak memedi tanktop an tok sliweran neng ndalan, tak cuma itu kuntilanak ber busana minim menunggu gendruwo di pub, spa dan club house menjadi pemandangan yang memprihatinkan di sepanjang jalan yang kami.

saya cuma mengurut dada melihat fenomena ini.. sangat menakutkan dan memprihatinkan sekali, sedherek sedoyo, sa'estu niku... sumprit wis..

tak cuma saya.. bapak presiden bunderan HI pun turut prihatin.. namun sebagai presiden beliau tetap menjaga wibawa.. mung.. kok mlakumu rodo mbangkah pak presiden..? ngganjel?

lepas dari situ perjalanan kaki ini terus menyusuri gang gang sapi (kalo gang tikus kekecilan untuk dilewati)

gang yang rupek, ruwet, padet, dengan selokan yang mampet, larahan ting slebar, akulturasi budaya, cah cilik playon ra wedi kesrempet kendaraan, kos kosan "tjewek", penampungan te ka we, RX King breyan breyen diantara sepeda dan pejalan kaki serta ramene ora karuwan akibat polusi suara bajaj menjadi sebuah serial vision kota jakarta.. sayang kami tak merekam semua itu dalam bentuk gambar karena miris dengan etika setempat jika potrat potret, lagi pula ora duwe kamera kok..

di harco kami lihat lihat harga spare part dan gadget komputer lalu pulang...

eeeehhh... sebelum pulang kami masuk ke djakarta kota spoorweg statioon lewat "jalan belakang", jalan yang dipake untuk masuk ke peron tanpa keluarin rupiah buat beli karcis, mlipir kali... duduk di emplasemen peron di ujung timur dekat jembatan dan wesel untuk sekedar nylonjorke sikil dan tentunya udad udud... kami menunggu terjadinya interaksi antara penumpang gelap dengan masinis lok yang mau nunut di kabin lok... sayang gak ada.. kereta kereta profit (kelas argo dan satwa) sudah sepi tinggal beberapa kereta jabotabek dan kereta bisnis yang jarang di minati penumpang pernunutan karena kakehan mandeg ora tekan tekan..
gerimis memaksa kami untuk pulang ke kebon kacang.. baswe nda... baswe.. ayu ayu soale, wayahe balik shift awan kerjo lemburan minggu....

Lhaaaaaaa.......... tenan to... ayu ayu.. tapi sayangnya awak terlalu pliketz dan ongap angop jadi nggak konsen untuk menikmati pemandangan dalam bis... mbuh ah..

sampe di halte sarinah setengah sembilan malam, saya ambil duwit di ATM trus lingak linguk lihat iklan pating sliwe... lalu kami makan.. makan di sarinah??? nggak mungkiiiiiiiin... kawula alit kemproh dan mambu kayak saya ini nggak bakat buat sekedar makan larang trus nampang.... makan ya di cafe tenda Lamongan pinggir dalan... wis mewah poen..

saya berpikir.... dari perjalanan kota kota kali ini... begitu gemerlapnya kota ini sampai ke pelosok yang kumuh pun.. penampilan menjadi hal yang lebih utama dari pada kebutuhan yang lain... trendy, gaul ato wah ato puadhang njingglang ato apalah ternyata tidak cuma menjadi monopoli wong sugih duit... jauuuuuuuuuuuuh sekali dari dinamika kehidupan ndeso saya (dan saya sendiri yang selalu diajari) yang cukuplah sak madyo ora neko neko.. poro rawuh sedoyo, ujug ujug pertanyaan timbul di benak kawula... "susahkah cari jodho di sini yang bisa diajak susah..?"

kepada bapak presiden saya bertanya...dan.. jawabannya.. membuat saya terkejut bukan kepalang... sampai shock dan kemut kemut sirah saya.... jawabannya apa ya.. ada yang bisa tebak?

tememplek by endik kurang luwih jam 8:46 a.m.,

19 gayung bersambut:

kurang luwih jam 12/19/2006 09:16:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

Halah!! kalo diblog ditulis ganti sempak..padahal biasanya side A/B...kalo ke kota aku duduk depan muzium..ato masuk sekalian. hihihi. ndak berani mampir yang laen laen...

 
kurang luwih jam 12/19/2006 09:49:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

Soeda djelas ada itoe sinjo, tijada oesa chawatier...ik sendirih ngalemin itoe soewal....

 
kurang luwih jam 12/19/2006 09:49:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

nek tak pikir sampeyan iku perlu diruwat ben ora susah entuk bojo sing diajak susah....tapi masio ono yo mikir tow mas, lah klambine sampeyan ora tahu diumbah je :P

 
kurang luwih jam 12/19/2006 09:58:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

jatahmu ijik ono le coyo bude wes, angger rajin umbah2 klambi karo suwal, yen gak sempat ngumbah nganthongi melati (malah medeni, gendruwo kog ambune kuntilanak..)

 
kurang luwih jam 12/19/2006 10:00:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

mugo² kulo saget dherek maleh dino Jumah :D

 
kurang luwih jam 12/19/2006 10:23:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

wuaa.. postingan terpanjang dalam sejarah kawula alits :P

".. gak papalah lebih baik telat daripada nggak datang sama sekali.."
ini pasti prinsip hidoep para kawula alit... :D

 
kurang luwih jam 12/19/2006 10:49:00 a.m., Blogger Bangsari mengubrus...

yo ora ono wong sing gelem diajak sengsara, mbuh langan mbuh wedok. edan po gelem diajak sengsara?

Eh, iki judule opo?

 
kurang luwih jam 12/19/2006 01:28:00 p.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

wah asik sekali. ajak-ajak dong. tentang jawaban presiden HI: kaningopo sampean pesimis?

 
kurang luwih jam 12/19/2006 01:56:00 p.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

*jt: uwis side B kok mas.. kepeksone ganti timbang kukur kukur slangkangan...

*koeaing!:ik djelas tijada chawatier.. moeng kok soesa poen..

*prihatin?: kowe iso diajak susah ora?

*budhe kenny: lhaaaaa... kuwi masalahe budhe sing iso di kongkon ngumbahi suwal karo klambi tapi ora dirabi dhisik...

*om hedi: bueres thok to om..

*dirac: lumrahe wong urip lah mas bos... njenengan yo duwe prinsip koyo ngono?

*mas ipoul: lho.. padahal sengsara membawa nikmat to mas?

*Kw: sok mas.. pancen ono rencana ngono mung ra ngerti kapan.. jawabane saaalaaaaaaaaah.....

 
kurang luwih jam 12/19/2006 02:00:00 p.m., Blogger Bangsari mengubrus...

tenan ora nganggo judul?

 
kurang luwih jam 12/19/2006 02:17:00 p.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

mas mau ikut komunitas sepeda onthel di jakarta, piye carane???

 
kurang luwih jam 12/19/2006 02:24:00 p.m., Blogger endik mengubrus...

mas ipoul: lali massss.....
wegah ngedit neh..

 
kurang luwih jam 12/19/2006 02:27:00 p.m., Blogger endik mengubrus...

*mas cahyo: mlebuo neng http://sepeda.wordpress.com/ wae mas... aku dewe yo ra ngerti.. mung udad udud karo ngobrol ngalor ngidul tok.. aku paling kesed yen kon ngono ngono kok mas.. jajalo dolang ng HI minggu isuk.. jam stgh pitu...

 
kurang luwih jam 12/19/2006 09:20:00 p.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

golek bojo pancen angel, tapi lek golek kunthi yo jelas gampang to?? Mosok presiden HI gak iso ngganthol sing klayaban nang ngarepe panggonan sing unine "ijikijikijikjik"...

 
kurang luwih jam 12/20/2006 08:38:00 a.m., Blogger endik mengubrus...

*moesjum: presiden HI durung 'gajian pertama', pakdhe.. yen wis gajian kedua, ketiga lan sateruse, lha mboh kuwi yen mangkat dewe. :D

 
kurang luwih jam 12/21/2006 11:09:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

kan banyak yang wira wiri ning bunderan HI toh? tinggal pilih aja ;)

 
kurang luwih jam 12/21/2006 03:17:00 p.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

*pakdhe nino: dipilih terus diapake?

 
kurang luwih jam 5/25/2007 05:21:00 p.m., Blogger Omith mengubrus...

jaman biyen iki yo..
mesak ke..
tp aku salud sak salud e
karakter mu kuat
and tetep ngunu.. :p

 
kurang luwih jam 5/25/2007 05:25:00 p.m., Blogger endik mengubrus...

*mita: kere ki tetep lumrahe kere kok mit

 

Een reactie posten

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..