nyuwun pangapunten sedaya

bukannya sok sibuk ato apa, sehingga blog ini terbengkalai.. terlepas dari segala macam latar belakang yang membuat saya jarang uthek uthek internet saya merasa terharu dan tersanjung dengan mbak gita dan dokter tito yang meminta saya mengupdate isi blog..
saya bingung ada yang bosen sama Mister Jos yang saya templekan di bog lalu, padahal kalo mau dilihat dari segi teknis, beliau ini lebih gagah dan berwibawa dengan jas setelan dan bendera nglentruk dibelakangnya dan jangan lupa senyumnya itu lho.. coro Jowone.. eseme marake krenteking irak..daripada saya, yang wis kemproh, njelehi, mambu lengo kayuputih dan senengane udad udud lan nunat nunut. tak cuma mereka berdua, mas ipoul bangsari malah membantu (tapi luwih cedak ning "memaksa") memikirkan cara berbagi waktu antara kerjaan dengan ngeblog.. okeh ingsun matur nuwun sanget..
poro sesepu pinisepuh, bapak saha ibu, mas saha mbak sedayanipun, saderenge nyuwun pangapunten.. ngko sek ya.. ono bos kuuuu...

gambar mawar seko kene

tememplek by endik kurang luwih jam 10:00 a.m.,

10 gayung bersambut:

kurang luwih jam 11/27/2006 11:56:00 a.m., Anonymous -gt- mengubrus...

bilang sama bossmu mas, 'ngga tahu apa pak, saya lagi pengen ngeblog ini, bukan lg pengen kerja' hehehehehe, tenang mas, nanti klo sampeyan udah jadi profesional blogger, gampang itu buat mencari sela sela ngeblog di antara jam kerja. wes tow percoyo aku ae ;)

 
kurang luwih jam 11/27/2006 12:06:00 p.m., Anonymous dirac mengubrus...

wooo... kirain digondhol Mr. Jos le Nggedebush, diangkat jadi asisten pribadi gitu... :D

 
kurang luwih jam 11/27/2006 12:13:00 p.m., Blogger Bangsari mengubrus...

makane, aja kakehan duit ben ra males ngeblog. sadele payu urung? he..he..

 
kurang luwih jam 11/27/2006 12:14:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*-gt-: yo yo aku percoyo, opo sing ora ngo kowe si mbakyu..

*dirac: dadi juru ngonceki pete..??

 
kurang luwih jam 11/27/2006 01:18:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*mas ipoul: hehe.. aku ra towo towo kok mas dadi tetep ra payu.. duitku wis mulai ntek ki.. mulo iso ngeblog..

 
kurang luwih jam 11/27/2006 03:58:00 p.m., Anonymous kw mengubrus...

kalau aku lebih suka ngeblog juga dari pada kerja. sumpah. dah eneg kerja.

 
kurang luwih jam 11/27/2006 04:53:00 p.m., Anonymous tito mengubrus...

mbok kalau main ke tempat saya ninggal link yo yaaa!! maklum situ punya nama kok gonta-ganti. Singo kek, kawula alit kek. Mana resep makanan? :p

 
kurang luwih jam 11/27/2006 05:15:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*kw: sebenarnya sama den bagus.. tapi komputer saya, dicak cek cak cek terus sekarang.. lihat progress.. iso kenthir..

*dokter tito: wah dok nyuwun ngapunten.. itu tergantung jiwa yang nunut saya, bisa singo, kawulo alit, bahkan mr Rambo..
resep makanan? tanggal tuwo gini ide ide brilian gampang muncul, nanging ya itu.. ra ono sing dimasak.. oya uwe uwit

 
kurang luwih jam 11/29/2006 05:23:00 p.m., Anonymous tabah mengubrus...

permohonan maafnya dipenuhi. tapi ingat ya, jangan diulangi lagi! :)

 
kurang luwih jam 11/30/2006 08:37:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

hehe.. sante mas..

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..