tentang tai....

pernahkah anda memegang kotoran anda sendiri...???
mbenyek, pliket dan mambu...??

stop...!!!!
jangan suguhkan kotoran anda kepada orang yang anda cintai...
karena sesungguhnya itu adalah barang yang berbahaya...!!!!!!!

apakah anda bekerja pada bangunan bertingkat tinggi...?? atau justru bertempat tinggal di pencakar langit...??
ketika anda kebelet ngizink dan menuju ke kamar perturasan lalu ndodok, atau duduk atau justru ndodok di kloset duduk, atau justru sambil njengking.. pernahkah anda berpikir kalau anda sedang melakukan pengeboman..??

coba pikir begini...

taruh jika anda ngising di lantai 50 sama seperti saya kemarin dan tai anda mempunyai massa 1 kg

srooooooookkkk......!!!!!!!

ketika katup kloset anda terbuka dan didorong oleh air baru, benda terusir tadi langsung ngloyor dengan asooooynya ke tangki septik atau IPAL yang siap menampung di bawah.

taruh kata hambatan friksi ketika berciuman dengan pipa di abaikan karena lumuten atau bar didilati Balibul hingga licin dan mendekati angka koefisien 1

massa 1 kg tadi jatuh bebas dengan bantuan gravitasi sebesar 9,8 sekian atau dibulatkan ke 10 kgm/s2

misal lagi jarak antar peil plat lantai pure 4 m maka dari tempat buang tai sampai lantai dasar peil +0.000 adalah 4m x 50 = 200 m

t=V(2y/g) (V adalah akar pangkat dua.-red)
=V(2x200/10)
=6.324 sekon

v=gt
=10x6,324
=63.24m/s

tai anda akan menghantam bumi dengan self increasing bobot akibat gaya gravitasi sebesar 1kg x 10kg m/s2 x 200m = 2000 kg

jikalau benda mbenyek rak mutu sekalipun apabila menghantam dengan berat
2 ton pada kecepatan 63.24m/s atau 227,664km/jam dalam 6 detik lebih dikiiiitt

modaaaaaaaaaaarrrrrrr.............!!!!!!!!!!!!!!!

bayangkan betapa (nggilani dan) remuknya orang yang anda cintai ketika tertimpa tai anda

maka dari itu jangan menyuguhkan kotoran anda secara langsung pada orang yang anda cintai ketika anda di ketinggian dan mereka di permukaan bumi.

sekalipun anda sedang emosi tinggi dan lagi marahan..

tememplek by endik kurang luwih jam 11:01 p.m.,

31 gayung bersambut:

kurang luwih jam 11/14/2007 12:39:00 a.m., Blogger Anang mengubrus...

penjelasan yang mantabs sekali...

 
kurang luwih jam 11/14/2007 01:31:00 a.m., Blogger nothing mengubrus...

jebule..keat pun bisa di teori kan dengan yahud...
wah cen koyo profesor Stephen Hawking

 
kurang luwih jam 11/14/2007 06:03:00 a.m., Blogger DenaDena mengubrus...

halah ngomong tokai wae ndadak nganggo penjelasan ilmiah.

 
kurang luwih jam 11/14/2007 06:03:00 a.m., Blogger DenaDena mengubrus...

aku ra mudeng itung2ane :P

 
kurang luwih jam 11/14/2007 07:47:00 a.m., Blogger Tukang Nongkrong mengubrus...

dosen pisika nyambi mandor bangunan ....

yo ngene iki :(

 
kurang luwih jam 11/14/2007 07:50:00 a.m., Anonymous balibul mengubrus...

matane...aku disebut-sebut...

kui salah le...konstanta kepadatan zat rak mbok jelaske.

 
kurang luwih jam 11/14/2007 08:04:00 a.m., Anonymous mr.t mengubrus...

bwahahahah...saking nggak ada problem hitung2an..yg begonoan aja di hitung..ekekeekek

 
kurang luwih jam 11/14/2007 08:38:00 a.m., Anonymous gita mengubrus...

soyo edan!!!

 
kurang luwih jam 11/14/2007 10:10:00 a.m., Anonymous gallus gallus domesticus mengubrus...

hehehehe..akhirnya diposting juga...neng bencong sing tibo..kiro2 sing mati piro jal?

 
kurang luwih jam 11/14/2007 11:06:00 a.m., Blogger Luthfi mengubrus...

mesti itungane ngawur

 
kurang luwih jam 11/14/2007 11:27:00 a.m., Blogger Pinkina mengubrus...

ancen edan arek iki

 
kurang luwih jam 11/14/2007 12:26:00 p.m., Anonymous diditjogja mengubrus...

wong edan!
tapi penjelasanmu ilmiah pakde....
*jorok tepatnya!*

 
kurang luwih jam 11/14/2007 12:38:00 p.m., Anonymous emosimu diuncali taek?? mengubrus...

wes cebok po urung..
mengko jumat iso mambu ga ilang2

*wkakaak*

 
kurang luwih jam 11/14/2007 03:01:00 p.m., Anonymous Moes Jum mengubrus...

telek adalah njijiki ... demikian pula halnya dengan endiks ... berarti loro2ne mbenyenyek, nggilani, mambu, hoekk, hoekkkkk ... (ngono wae dibahas)

 
kurang luwih jam 11/14/2007 03:31:00 p.m., Anonymous venus mengubrus...

males itung2an (kecuali ngitung duit lho yaaa)

 
kurang luwih jam 11/14/2007 04:40:00 p.m., Anonymous MaNongAn mengubrus...

tapikan itu tdk langsung meluncur kebawah gitu ajah, anda melupakan LOST akibat tikungan (KENI) pada setiap lantainya. Oleh karena itulah pada saat tiba ditujuan tidak Mak Bedunduk Byaaarrr nyeprot neng endi-endi.

Anjrit .... pas nembe mangan jeh iki ... *TLX PTX*

.::he509x™::.

 
kurang luwih jam 11/14/2007 06:06:00 p.m., Blogger onoloro mengubrus...

Lele mangan tai, digoreng dadi pecel Lele. Pancen penak rasane Tai.

 
kurang luwih jam 11/14/2007 06:10:00 p.m., Anonymous endikz mengubrus...

*mas anang: terima kasih mas.. :P

*nothing: semua ada teorinya mas.. :D

*simbok: ben aku rodo ketok pinter sithik mbok..:D

*mas bah: dosen neng sex school pengene.. :(

*iqbal: konstanta kepadatan zat? digawe absolut kabeh wae, critane wis mbok ulet ulet nganggo tangan dadi ora moprol karepe dewe..:)

*mr t: semua bisa di itung kang.. :P

*gita: ora.. :D

*pitik: ra ono sing mati mas.. lha mbok tampani terus digondol mlebu kamarmu.. :)

*lutfi: jajal di itung maneh lut.. sopo ngerti ono sing kliwat.. :)

*istiqaroh: ora jeng.. :P

*didit: kowe wis lulus durung...??? iso go bahan skripsi kuwi.. :)

*mitong: wis... kan mbok cewoki..? lali po.. :P

*moesJum: wis awit mbiyen mas.. :D

*mbok Ve: yo rak sah diitung maneh mbok.. wis tak etungke kok..:P

*manongan: anda jeli mas.. di perencanaan ME bangunan gedung sengaja ada perbelokan dan arah pipa datar menurun dengan sudut 5 derajat supaya itu tai anda nyeprote gak keras banget tapi ndledek seko sithik dan iso kegerus banyu menjadi kecirit kecirit bin kopet sithik sithik. tapi saya bilang kita misalkan gesekan di idealkan gara gara didilati sedulur saya, si iqbal. dianggap nilai absolut. dan kita kira kirakan anda sedang mbalang kekasih anda dengan benda imut ini dari lantai 50

kira kira anda mangan lawuhe opo..?? kok aku rak diwenehi..?? ingat bentuk sudut 5 derajat sendok anda ketika masuk mulut biar lawuh anda tidak nyeprok neng ndi neng ndi dan mengakibatkan slelegen..

 
kurang luwih jam 11/14/2007 06:12:00 p.m., Anonymous endikz mengubrus...

*ono loro: lha lelemu pakanane tai to mas...??? lele sing ora ono sungute..???

 
kurang luwih jam 11/14/2007 06:12:00 p.m., Anonymous endikz mengubrus...

*ono loro: lha lelemu pakanane tai to mas...??? lele sing ora ono sungute..???

 
kurang luwih jam 11/14/2007 08:25:00 p.m., Blogger kenny mengubrus...

mbok apusi etungane yo gak mudeng, bar topo malah tambah njijik'i ngono le

 
kurang luwih jam 11/14/2007 08:46:00 p.m., Anonymous Hedi mengubrus...

trus yo opo nek awake dw ngising neng wahana bebas gravitasi koyok nang antariksa :P

 
kurang luwih jam 11/15/2007 08:15:00 a.m., Anonymous Ndoro Seten mengubrus...

Ueeelok nan nda!......lagi ono iki percepatan gravitasi kok satuane kg m/s2, penemuan anyar yo?

 
kurang luwih jam 11/15/2007 01:11:00 p.m., Anonymous Mbilung mengubrus...

mbayangno ketiban miyabi

 
kurang luwih jam 11/15/2007 03:27:00 p.m., Blogger Apriliana mengubrus...

hahahaha moco pas bar boker :))

 
kurang luwih jam 11/16/2007 01:49:00 p.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

Hahahahahahhahahndjiiieng !
Botja gembloeng ! Jongen van koppig ! Bole pinter toelen koweorang sekaligoes mesoem van kemproh poen ! Hhhahaahahahahhandjieng !

Ik kassie idea lagih poen, kowe etoeng pedjoe tijap satoe laki2 dewasa van ini oost indija iang terboewang pertjoema tijap abis itoe tjolie poen !
Bole djahadie boel sebagih energie alternatip poen !

 
kurang luwih jam 11/17/2007 10:29:00 p.m., Anonymous sangar poooolll mengubrus...

*mbok kenny: hehe kemproh piye? :p

*om hedi: lho nek neng anti gravitasi tai malah nylepret neng bokong mas.. :D

*om nanang nining: eloookk tenan.. kowe paling jeli mas seko 22 blogger pengkomen pertama.. ora kabeh blogger ki moco dan memahami (opo justru ora kabeh blogger ki wong pinter..?)
kudune m/s2 yen kgm/s2 kan satuan nyuton.. yen kata kata massa tak tulis bobot paling yo ora ono sing maido padahal esensi maknane bedo. jebule esensi tulisan ora kabeh do menyelisik padahal jare tiap huruf postingan ki kudu dipertanggung jawabke. piye jal..? ironis yo..? :D

*pakdhe mbilung: miyabi...??? oalah dhe... luwih ayu mihiro, utowo mai kitamura, takono tito yen gak percoyo.. :D
*apriliana: ngebom pirang kilogram mbak...??? :D

*koeaing: bedankt itoe boeng.. ik maimang bebloed kaia itoe mijnheer thomas alfa rheumason..
perkara itoe pedjoe khalajak oemoem bole djahadie postingan iang afgesproeken poenya. moeng koweorang tahoe itoe pedjoe kenthel kenthel bole djahadie pengganti oempan boewat matjing iwak koetoek...??? :P

 
kurang luwih jam 11/19/2007 10:20:00 a.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

bole broentoeng itoe iwak poen :P

 
kurang luwih jam 11/19/2007 10:07:00 p.m., Anonymous sangar van medeni mengubrus...

koeaing: skali kali bole koweorang tjoba atawa adjarin ka koweorang poenja anak boeng.. didjamin mandjoer toelen.. :P

 
kurang luwih jam 11/20/2007 03:21:00 p.m., Anonymous Tukang Nggunem rajelas mengubrus...

Biyajigrak..!!! lagi iki aku nemoni blogger pinter ning kemproh...tai wae dirembuk tenanan, nganti diitung2 barang...lha nek aku bar ngising yo ra tau mikir taiku kuwi bablas nangdi..sing penting digrujuk ben minggat ben ra dionek2ke nang mbokku...lha po tulung mas aku diitungke taiku nek tibo seko pesawat trus tibo nang sarkem kiro2 mbak2e sing modar piro...hahaha..salam hangat..

 
kurang luwih jam 11/22/2007 08:36:00 p.m., Anonymous sangar pol mengubrus...

*mas nggunem: mbok yo ojo tai sing di buang ng sarkem, tapi pejumu kuwi wae sopo ngerti iso dadi anak.. anak kan generasi penerus bangsa... rodo patriotik sithik lho mas.. sopo ngerti entuk tanda jasa..
suwun kersa mampir ing lapak kula menika.. :D

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..