ini cuma crito basbang.. rak sah diwoco..

datang tak dijemput pulang tak diantar.. kata kata khas ndoro jalangkung itu sejak booming di beskop selalu dilekatkan pada saya. apakah saya seperti jelangkung? entah.. panjenengan yang menilai..
namun ungkapan ini ditempelkan oleh teman teman saya entah itu teman kuliah, teman tongkrong sampe teman ruwet ruwetan, kenapa? ya itu saya selalu ngerti ngerti teko, ngko digoleki angel...
terus terang HI adalah tempat nongkrong saya terlama, terlama? ya terlama. baru 7 bulanan termasuk terlama? ya.
disini saya menemukan sebuah komunitas yang berganti suasana, selalu ada yang datang dan pergi. namun sebuah brotherhood sebagai sesama rantau terasa kental menjadi bekgron, dibalik bekgron bekgron yang ada.
undangan awal masih saya simpan.

seperti pakdhe mbilung yang bercerita tentang pekerjaannya,
jangan samakan saya dengan beliau lho.... belau ini pengamat dan penikmat manuk, pokoknya ahli manuk manukan.. kalo saya saya masih suka mengamati dan menikmati wanita, soalnya saya sudah punya manuk sendiri...
saya dulu pernah mengalami hal yang sama, yaitu sebuah kenikmatan dalam melakukan sesuatu yang terkadang oleh orang lain direspon dengan mengenyitkan dahi.

4 th lalu, saya pernah ikut dalam suatu perjalanan nonton kethek. di merbabu. saya bahkan gak begitu kenal dengan itu lakon, cuman ikut gara gara diajak rekan yang ada hubungan sama si lakon, entah sodara entah kenalan. saya gak begitu peduli, tapi dalam hati saya bertanya koyo opo yo delok kethek nganti neko neko barang..?
tapi dalam sebuah observasi dimana saya cuman melu melu dolan tok dan dijatah ngangkat banyu sampe ketinggian 3000an mtr dpl, saya merasakan suatu yang lain dari perjalanan itu, entah ketika itu saya seperti tersihir dengan keelokan perjalanan untuk membuka penasaran terhadap kethek (ini bukan sama rasanya seperti penasaran dengan cewek ayu lhooo...).
sebentar tok, cuma 3 hari di dataran sempit yang terlindung dari angin oleh batuan tebing, kami tinggal, dalam kehangatan selembar kain parasit dan kruntelan lanang lanang mambu. tapi tiap hari saya jadi semakin tersihir dengan suasana dan totalitas nonton kethek itu... tertawa dan misuh misuh menjadi sobat tiap hari saat itu. kethek grumbul dan ujug ujug tumpak tumpakan ber oh yes ria menjadi saat yang ditunggu dan cekrak.. cekrek.. kamera berlensa dowo itu menari diiringi derai tawa yang tertahan.. tertahan benar benar tertahan... nunggu si kethek mbengok "i'm cumming..!!" :P (yo rak mungkin)
kelainan...? kurang gawean..? mbuh rak urus...
nikmatnya dimana...? lha mbuh... enak wae pokoke
tapi kalo orang maroko bilang, sawijining mergi nglampahi lan ngraosake gesanging alam ndonya.

selama ini pula saya sering sobo gara gara sebuah hasrat tak tertahankan sebagai manusia bebas dan benar benar kurang gawean. penyendiri? ya itulah saya sebenar benarnya kemarin dulu sampe sekarang.
lebih suka menuruti kata pikiran sendiri, jauh dari keramaian, dari gemerlapan, bondo nekat, mencari tahu suatu hal yang nggak mutu yang laporannya hanya dikirim ke otak kanan dan tak pernah terjadwal dalam menikmati hidup.

terus apa hubungan kethek tumpak tumpakan dengan nongkrong di HI...?
jelas nggak ada.... wong saya cuma crito ngalor ngidul tok kok.

tapi di BH Indonesia, ndoro ndoro BHI itu memahami kalo saya ujug ujug ilang digoleki angel, itu yang saya sangat hargai. makanya saya jadi betah juga, boleh datang dan boleh ilang sak karepku dewe. tidak melulu tiap jemu'ah, hari lainpun boleh, rak teko yo rak popo.

ini cuma tulisan saja, basbang pol, kalo ada yang mbaca ya matur nuwun, tapi semoga menjawab kalo ada yang memimpikan saya... (ge er) :D

tememplek by endik kurang luwih jam 10:01 a.m.,

27 gayung bersambut:

kurang luwih jam 5/11/2007 01:15:00 p.m., Anonymous langit mengubrus...

aku tuwas mocone` tenanan + tak bolan-baleni je..rak nggateke` judule :(

 
kurang luwih jam 5/11/2007 01:25:00 p.m., Anonymous pitik mengubrus...

bener opo kandamu ndiks, sing penting ki iso ngobrol (saru) ngalor ngidul karo udad-udud...ora usah diacarakan sebagai hal yang penting...opo maneh dinggo ajang poto2an..waduh..ampuuunnn...

 
kurang luwih jam 5/11/2007 01:42:00 p.m., Blogger DenaDena mengubrus...

mosok kethek nonton kethek? :))

 
kurang luwih jam 5/11/2007 01:43:00 p.m., Blogger Bangsari mengubrus...

nganti saiki aku malah ra ngerti karepe nongkrong nang HI ki janjane nggo opo. tur ra penting to? pokoke nongkrong rame-rame, udad udud, misah misuh, cewawakan, ra sah mikiri kerja. kuwi wis nyenengke nggo aku sing isih ndeso.

*ra penting!*

 
kurang luwih jam 5/11/2007 01:57:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mbak langit: ck..ck..ck.. cah wedok ki pancen kandanane angel... :(

*pitik anti foto: temamu pokoke tetep anti foto..? :D

*mbok dena: piye fs e? isih diblok? mulakno ojo dipasangi foto udomu dhe... ngrusak server tok.. mulo di blok.. :P

*mas ipul: hidup ndeso...!! :D

 
kurang luwih jam 5/11/2007 04:43:00 p.m., Anonymous Moes Jum mengubrus...

halahhh ndadak sok romantis barang kowe kii ndik! Mesti iki mergo awakmu ora wani dikerjani neng mBogor yooo ...

 
kurang luwih jam 5/11/2007 05:06:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*om susu di muk muk: haha.. kok yo ngerti wae...
sedherek sedoyo wis rak sak komen neh... wis konangan.. :D

 
kurang luwih jam 5/11/2007 05:08:00 p.m., Anonymous president mengubrus...

wes mulai tondo-2 to

:)

 
kurang luwih jam 5/11/2007 07:09:00 p.m., Anonymous gita mengubrus...

yo pancen karepmu mas, meh teko, meh ilang..wong awak wakmu dhewe. kono ndang muleh :D

 
kurang luwih jam 5/12/2007 12:11:00 a.m., Anonymous Hedi mengubrus...

walah basbang™ tenanan :P

 
kurang luwih jam 5/12/2007 06:06:00 p.m., Anonymous wedhouz mengubrus...

berarti yen arep nyeluk kowe gari mbakar menyan...

 
kurang luwih jam 5/12/2007 08:46:00 p.m., Anonymous de kenny mengubrus...

ohh jalangkung berbangsa kethek? opo kethek berbangsa jalangkung?

 
kurang luwih jam 5/12/2007 09:37:00 p.m., Anonymous Fany mengubrus...

oo.. ngeblog e juga gitu ya,
ngeblog tak diundang, hiatus tak diantar.. *halah..mekso

 
kurang luwih jam 5/13/2007 10:15:00 a.m., Blogger amethys mengubrus...

boleh ga ikutan ngintip bunderan HI?

 
kurang luwih jam 5/13/2007 03:40:00 p.m., Blogger DenaDena mengubrus...

FS ku di blok mergo ono potone kethek kuru numpak onthel nganggo kocomoto kikikikik *kabuuuurrr*

 
kurang luwih jam 5/14/2007 01:03:00 a.m., Anonymous kw mengubrus...

HI unik, tak ada duanya :)

 
kurang luwih jam 5/14/2007 10:01:00 a.m., Anonymous Ndoro Seten mengubrus...

Oooo alah......dasar Ndoro Pengrawit!!!

 
kurang luwih jam 5/15/2007 11:06:00 a.m., Blogger mit@ mengubrus...

kacrut...


ga jelas...
muesti ga adoh teko daerah
seleki.. alias selakangan..
arek iki pancen muesum tenan koq..

pantesan bungkring.. :p

 
kurang luwih jam 5/15/2007 01:01:00 p.m., Blogger Pinkina mengubrus...

bungkring....bungkring...
postingan kok ra jelas /:)
tiwas tak woco sampek entek /:)

 
kurang luwih jam 5/15/2007 07:38:00 p.m., Anonymous venus mengubrus...

:D

 
kurang luwih jam 5/15/2007 09:45:00 p.m., Blogger DenaDena mengubrus...

Mas, coba liat ini *wink*

 
kurang luwih jam 5/16/2007 10:54:00 a.m., Blogger anakperi mengubrus...

kaya entut ya, dab? ana ambune tapi ra isa dicekel... :D

 
kurang luwih jam 5/16/2007 02:40:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*presiden: tondo tondo kiamat..? :D

*gita: yo.. ojo muntah neh kowe... :p

*om hedi: basbang gentolet :D

*mbek: ojo lali ubo rampene.. :D

*de kenny: wis opo waelah de.. manut.. :D

*fany: hehe.. cah barito, banjir rak fan..? :D

*budhe wieda: ngitip..? zina mata lho.. :D

*simbok lapindo: lhoooo.. ngejak perang senengane.. :D

*kw: saliii... balik HI numpak taksi.. :D

*ndoro tidar: di pingit ndor..? :P

*sumber kencono: mesum piye to mber..? sing penting rak ngelihan..
:P

*viving: salahe moco.. :D

*simbok astronot: :P

*simbok iki maneh: fsku..?nopo :D

*anak peri: ojo seneng ngambu entut mas.. :P

suwun kersa mampir..

 
kurang luwih jam 5/17/2007 05:53:00 a.m., Anonymous joni mengubrus...

agak bingung dgn komennya mita?

apa arti kacrut ama bungkring??? :D

 
kurang luwih jam 5/18/2007 10:55:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*om joni: hehe.. tanya aja si mita.. :P
itu om heri dan om sabudi kok gak pernah apdet, dimana om..? apa lagi syuting kejar kejaran di taman..?

 
kurang luwih jam 5/30/2007 10:10:00 a.m., Anonymous Gadis Indonesia mengubrus...

Jidhus Iskariot !

 
kurang luwih jam 5/30/2007 11:03:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

@gadi: haha.. hidup neraka..

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..