cangkruk ultah HI - kenapa ndoro pulang lebih awal..?

pasti banyak yang menantikan berita kopdaran kemproh kemprohan ala wong ndeso HI... buktinya komen saya melebihi komen berlian (60komen).. namun dari lubuk hati yang terdalam, saya agak bingung mengenai apa yang mau saya ceritakan dengan poro rawuh semua... mau cerita ini, basi, cerita itu, sama basi juga..

namun mungkin saya hanya meminta pendapat anda anda semua, poro rawuh yang berbahagia.

ada fenomena aneh yang menjadi pertanyaan di sanubari saya. Ndoro Kakung yang terkenal hobi mecah ndaz, dari republik seleblogger, bersedia rawuh.. ini tentu ada hubungan sama korlap cangkru'an HI yang medeni, sangar, dan siap ndemo. mungkin ndoro kakung takut didemo.

setelah berbasa basi standar wis suwe rak ketemu, ndoro kemudian berapi api bagai Soekarno berpidato di klapanga Ikada, beliau secara lugas memberi wejangan, nasihat, dan kuliah tentang harga beras yang naik hingga tv7 yang bergabung dengan transtv. mung saya jadi bingung, bab beras saya nggak hobi blonjo beras, sedang bab tv7 saya nggak punya tv.. wis to komplit.. bikin lingak linguk tok...

waktu terus berjalan... perlahan ujug ujug ndoro langsung pamitan pulang...
piye to iki, begitu pula si korlap, beliau mungkin bertanggung jawab atas kedatangan si ndoro jadi nderekake beliau pulang.. saya sontak merasa pekewuh sama ndoro sultan van presiden.

ada apa gerangan kok terjadi secara ujug ujug...?

naluri socrates saya kemudian bekerja...

ada dua kemungkinan kenapa ndoro pulang...

1. mas ipul bangsari
si ndoro mentri keuangan ini ujug ujug mlayu kearah gumuk dan kolam untuk berbuat sesuatu.. saya tidak tahu lagi apa, namun dari bukti, beliau lagi kecipak kecipik....










2. mas hadik alias vegetable chicken alias ayam sayur alias pitik van tetelo

ada hal mencengangkan terjadi di sang pitik, di dunia intelektual disebut fenomena changing in a body corner section.. apa itu..? ketek si chicken (swiwi) berubah bentuk menjadi cair... (menyublim-red.) dan membekas ke kaosnya..











salah satu fenomena inilah yang mungkin membuat si ndoro pulang... namun saya belum pasti. bagaimana dengan insting socrates anda..? mohon pendapat anda..

tememplek by endik kurang luwih jam 4:39 p.m.,

29 gayung bersambut:

kurang luwih jam 2/21/2007 05:58:00 p.m., Blogger Bangsari mengubrus...

ora mulih piye? lha wong presidene ngajak mulih je. padahal aku isih betah, tapi kan ora penak. moso nentang preside?

btw, suk jumat wedangane susu lho...

 
kurang luwih jam 2/21/2007 06:07:00 p.m., Anonymous bapak presiden mengubrus...

lebar acara kuwi pengene turu,

mriyang jee, dab :(

 
kurang luwih jam 2/21/2007 11:35:00 p.m., Anonymous pendemo anyaran mengubrus...

penyawangku mengatakan penyebabe kuwi ndoro kakung wegah dijak nang Hotel Pakenthon, kecuali yen dijak sakben mbengi

 
kurang luwih jam 2/22/2007 01:09:00 a.m., Anonymous bebek mengubrus...

beeeh.... mungkin penyabeb'e karena ndak oleh voucher menginap gratis di hotelmu kuwi kang....
coba lain kali voucher'e kiy dibagi-bagi... :p

 
kurang luwih jam 2/22/2007 04:45:00 a.m., Anonymous Fany mengubrus...

Itu fotonya mas ipul lagi ngopo sih?

Lha itu mas hadik kenapa wajahnya ndak ketok? Cuma ketek kaosnya aja hihihi..

 
kurang luwih jam 2/22/2007 08:35:00 a.m., Anonymous srinthil mengubrus...

Hahaha..ketek nya teles? Tapi yang lain2 ndak teles to ndik? Btw sing nantang kamera kuwi sopo, kok rodok manis he..he..titip salam po'o kikikik

 
kurang luwih jam 2/22/2007 09:04:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*mas ipoel: lha... ora bab presidene iki,.. ndoro kakung bali gasik wedi salaman karo kowe sajake.. tanganmu ora steril... gupak kolomenjono... :D

*mas presiden: presiden kok hobine mriang.. :(

*mas susu dimuk muk: lha... saru to... sing saru kowe, sing diece ece aku... :D

*bebek bakar: we.. wis mangkat aceh durung... salam kangoo cut tari ya..:D

*olive oil semarang: mas ipul lagi kecipak kecipik, kalo mas hadik wajah boleh rahasia, tapi ketek tidak rahasia.. :D

*mbokdhe sidoharjo: weee... wanine karo cah cilik.. :D yo ngko disalamke.. :P

 
kurang luwih jam 2/22/2007 11:41:00 a.m., Anonymous ndoro kakung mengubrus...

hahaha ... aku ra rumongso yen dirasani. padahal aku muleh soale arep ngoyak bubaran wedokan ning cawang karo kangmas joem je ... :D

 
kurang luwih jam 2/22/2007 12:22:00 p.m., Anonymous cenil mengubrus...

kurang komplit laporane...ono sambungane pora? lha fotomu mana le??

 
kurang luwih jam 2/22/2007 01:50:00 p.m., Anonymous akan:tetapi mengubrus...

Lha ya Ndoro Kakung kundur karena takut kunduran panjenengan semua. Beliau itu priyagung, nggak bisa berlama-lama cangkrukan sembarangan.

 
kurang luwih jam 2/22/2007 05:17:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*ndoro..: cawang uki ndor..? waduh kelase duwur niku... :D

*dhe cenil: ora foto fotonan to dhe... kawula alit ki jan anti narsis :P

*paman akan:tetapi: haha.. lha paman yo mesti gilo cangkrukan karo wong ndeso HI to... :D

 
kurang luwih jam 2/23/2007 06:28:00 a.m., Anonymous srinthil mengubrus...

Aku ki tekok jenenge. Identitase. Ora perlu disalamke. Mengko tak salami dewe. Privat! Mudheng ra?

 
kurang luwih jam 2/23/2007 08:29:00 a.m., Anonymous Nananging Jagad mengubrus...

Welha kok dadine malah do saling curiga mencurigakan lho.....

Mbokyo sing do sareh to!!!
Ono rembug yo dirembug, ono pangan yo do dipangan to?

Nyebar godhong koro....

 
kurang luwih jam 2/23/2007 09:22:00 a.m., Anonymous venus mengubrus...

keleke si pitik teles mergo deg2an bar tak telpon. lha si ndoro cepet2 mulih soale wis ngantuk,pengen ndang tak keloni

 
kurang luwih jam 2/23/2007 02:32:00 p.m., Anonymous Mbilung mengubrus...

ndoro bukan mulih, dia ke rumah saya ... mijet

 
kurang luwih jam 2/23/2007 04:48:00 p.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

hahahaha...ik tengo itoe sinjo ipoel samah pitik van mesoem, soeda toewa roepanjah...hahahahhaha..!

Apa tida kebandjiran van kodanan kowe samoewa poen ?

 
kurang luwih jam 2/23/2007 06:17:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*mbok dhe dena: haha.. lha pitik piye..?

*sinuhun magelang: lha nggih... mung insting intelejen niku pripun ndoro..?

*mbok dhe astronot: deg degan sing kemringet keleke..? lha sinuhun ndoro arep kelon..? jan ora bener iki..? ojo ojo budhe sing neng cawang..? :D

*pakdhe mbilung: lhooooo... lha pakdhe mbilung pindah rumah ke cawang terus bukak panti pijet to..? kok nggak diposting..? :D

*koeaing!: toewa...? mamboe lemah poen..? tijada kebandjiran ik poenja tempat boeng! tinggi poen.. djikalaoe tida, itoe mati kota batavia poenja hidoep,wong ik ada di pinggir rel batavia-buitenzork poen

*

 
kurang luwih jam 2/24/2007 02:40:00 p.m., Anonymous hery mengubrus...

Wah rame tenan katone, tapi sing kecipak-kecipik kok saru kuwi hihihi

 
kurang luwih jam 2/25/2007 01:48:00 p.m., Anonymous srinthil mengubrus...

pitik? Lha aku ditolak jeee. Yo golek maneh nuuuu

 
kurang luwih jam 2/26/2007 02:38:00 a.m., Anonymous manuk wagu mengubrus...

paman tyo ulang tahun. sebarkan!

 
kurang luwih jam 2/27/2007 04:38:00 a.m., Blogger thuns mengubrus...

sesuk sopo meneh sing ultah?

 
kurang luwih jam 2/27/2007 03:21:00 p.m., Anonymous langit mengubrus...

aku pengen komen tapi bingung ngomong apa?? wes komen..komen...komen..komen ...:P~

 
kurang luwih jam 2/27/2007 04:26:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*om hery: lha kuwi om, sing dadi pertanyaan.. kecipak kecipike ki gek cebok opo malah raup..? :D

*mbokdhe dena: mas bahtiar wae dhe, jare wis sex phone karo deweke njenengan..? :P

*manuk engkuk: ulangtahun dewe sebarke dewe yo paman..? jan gombal tenan.. :D

*mas elzan: kowe rak wis.. lulusan dianggep ultah.. :D

*bulik langit: waduh insting socratese ora jalan... :(

 
kurang luwih jam 2/27/2007 07:25:00 p.m., Anonymous jt mengubrus...

ora onok tari perut je...

 
kurang luwih jam 3/01/2007 09:35:00 a.m., Anonymous mbok de mengubrus...

heeeeehh, kurang ajarrrrr. Sopo sing nyebarno berita bohong kui, hah? Ayo ngomong!!!! Sing bener iku dudu sex phone tapi sex chat!!! Puas, puas PUAS????

 
kurang luwih jam 3/01/2007 01:36:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*jt: kowe rak niat si mas... :(

*mbok dhe sidojharjo: kembali ke leptop dhe... :D

 
kurang luwih jam 3/02/2007 03:42:00 a.m., Anonymous joni mengubrus...

hihihi.. tangan yang satunya mas ipul lagi apa? yang satunya kan lagi kecipak-kecipik?

 
kurang luwih jam 3/02/2007 12:45:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

* om joni: tangan mas ipul yang satunya lagi megangi sesuatu 'hal echwal'

 
kurang luwih jam 3/03/2007 03:11:00 p.m., Anonymous Diancuk mengubrus...

ha..ha..ha... kalian bener bener kere! tidak bermutu...

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..