sepenggal cerita revolusi fongers - 4 (terpesona pandangan pertama)

di Te Ka Pe (Tempat Kejadian Penawaran) si mas presiden langsung leyeh leyeh boyok... kami berdua menyusul setelah memarkir dua benda pusaka itu.. dinggo tontonan wong kami anggap lumrah.. perasaan saya masih ketar ketir, untunglah para rakyat jelata dan para gerilyawan separatis tidak tahu jikalau diantara mereka ada ndoro presiden..

kalo tahu.. bisa bisa dimintai tanda tangan di sempak beliau ini.. coba bayangkan berapa sempak yang harus ditanda tangani oleh ndoro bahtiar..? manusiawikah..?

si mentri keuangan langsung memesan minum.. teh manis 2 dan kopi susu buat saya... lekker nda.. apalagi disurung gudang garem surya pemberian dari mas sonny..

tak lama mulai bersliweran makhluk makhluk bajakan dengan pakean yang membuat bergidik... dan malahan di sudut deket gang ada yang ora kathokan... bajingaaaannn... nggilani pol nda...

tpi kok isih betah...?

sinambi ngrasani, saya sebagai good citizen menawari si ndoro ndoro tadi untuk mencicipi..
"tak bayari po mas.. wis tooo... lhess rak nganggo suwi.." "ra sudi dab.. aku isih doyan wedok tenanan..", nasihat ndoro presiden dengan wibawa penuh.
halah kemakimu ndoro presiden.. "rak sah mbok bayari aku yo nduwe duwit dewe..", sahut si mentri...
halah dumeh kerjo neng pabrik duwit... 5 koma sesasine
pemandangan lucu kemudian nampak di hadapan kami.. sembari menunggu ramai dan terang banyak bajajers ngetem sinambi turu temuru.. di depan kami ada bajaj yang ngetem dan uniknya ada sikil rak mbejaji nangkring pamer polok di pintu bajaj, rupanya sikil si pilot dan si empunya lagi asyik menewaskan diri..

sebut saja dia mawar, merupakan seorang wanita bajakan, dengan gaun hitam dan rambut di kucir ekor jaran.. entah jaran sumbawa ato malah jaran goyang saya nggak begitu paham, lingak linguk di bajaj seperti mencari sesuatu, dan lhaaaaaaa....

si mawar ujug ujug entah disuruh syaiton mana mencubit si junior sang pilot dan kemudian bergegas lari dan jongkok sembunyi di belakang bajaj...

saya tertawa, si ndoro mentri juga tertawa... sedangkan si presiden cukup geleng geleng kepala menahan wibawa seperti orang orang lain di situ..

si pilot terbangun dan lingak linguk... masih setengah nyawa dan bingung menahan kaget... persis koyo kethek ketulup.. sedang si mawar masih jongkok di belakang bajaj dan sedikit sedikit mengintip dan memberi kode telunjuk di mulut kepada orang orang yang memperhatikan kelakuannya...
tiba tiba.. "ndik, kuwi bencong kok koyo wedok yo.. ora ketok koyo lanang, mung sikile ora iso ngapusi..", ujar si mentri
"yo mas.. ora nggilani lan koyo liyane.." sahut saya seadanya, "liyane monster.. yen coro nggonku neng semarang kono sebutane t-rex.. tapi sing kuwi koyo wong wedok yo mas.." "yo.. soale awake cilik, kulite putih, rupane barang kok pas..", balas beliau lagi

wah ada apa ini gerangan kok tiba tiba si mentri jadi begini..? opo tadi sebelum ke jatiwaringin mustaka beliau kejebles lawang..? atao ada sebab lain..?
si mawar terus saja bergerak lincah bak menari kesana kemari..

dan.. akhirnya si presiden sudah bosen dan segeralah si mentri beranjak bangun dan menuju ke si bakul wedang dan mengeluarkan beberapa lembar kertas cek.

setelah menerima susuk beliau mbalik dengan cool nya, namun ujug ujug lagi ketika berdekatan dengan si mawar, tanpa prasangka juga si mawar mencolek si mentri.. dan..

mereka beradu mata.. mak jlegeeeerrr.... lagu ndangdut koplo soundtrack cafe abab nogo pinggiran jalan dekat halte terdengar seperti lagu terpesona nya funk section.. cihuiiiiii..... swit switiiiii... pandangan pertama nda....
pandangan itu tak terputus hingga si presiden nyusu nyusu ke sepeda dan langsung menyambar si fongers

sebagai kawan yang baik saya menebak isi hati si mentri.. kira kira begini: yen jodo bakalo sesuk maneh ketemu...

si mawar menyapa, " mau balapan ya mas.."
si mentri malah nampak jadi seperti Ananda Mikola dan si Mawar sebagai Wulan Guritnonya saat itu, coba tanya sendiri kalo nggak percaya sama yang bersangkutan..

perjalanan kami teruskan dan melewati stasiun jatinegara dan menyusuri jalur baswe hingga bertemu di perempatan jalan proklamasi dan terus ke diponegoro dan menyeempatkan diri one lap di taman suropati melihat cah wadon wadon kota do dolan mbengi eh isuk isuk mruput

baru setelah itu tancap gas ke kebon kacang dan tewas dengan damainya... sang mentari pagipun menunggu... :D

cerita cerita lain yang lebih patut dipercaya berada di sini, sini dan sini

tememplek by endik kurang luwih jam 3:14 p.m.,

27 gayung bersambut:

kurang luwih jam 2/07/2007 04:32:00 p.m., Anonymous pitik kecewa mengubrus...

halah ora onok lonthene tibak-e,cuma bencong tok!!ra doyan aku...

 
kurang luwih jam 2/07/2007 05:01:00 p.m., Anonymous venus mengubrus...

lha endi potone si mawar?
waaaa... :D

 
kurang luwih jam 2/07/2007 05:18:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*pitik sombong: halah kemakimu ki lho tik... tak bayariiii... rak sah metu duwit kowe... lonte jam yah mono yo garek turahan kelebon sikil to tik.. mending bencong ngirit pol..

*simbokdhe: lha kae neng dokumene presiden.. yo sing neng gambar kae sing di sir mas ipul trus gayung bersambut koyone... :D arep ngebom to.. kok semangat?

 
kurang luwih jam 2/07/2007 06:28:00 p.m., Anonymous aku yo kecewa mengubrus...

aku kesel moco cerito bersambung iki..ngos2an ae koyo diuber kucing

 
kurang luwih jam 2/08/2007 07:34:00 a.m., Anonymous tito mengubrus...

kami tidak butuh cerita!! foto!! endi fotone, ndiks ? FOto cah ayu2 kuwi :p

 
kurang luwih jam 2/08/2007 08:53:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*kecewa rak urusan..: diuber uber kucing lanang..? kesel yo pijetan...

*dokter kucing: iki sakjane ngece kawula alit opo piye..?jelas sebagai good kawula alit, aku ora duwe tustel.. lagian akeh benconge kok dok, ora akeh wong wadon tulen.. bencong doyan to kowe..? jomblo yo jomblo ora sah putus asa...

 
kurang luwih jam 2/08/2007 09:04:00 a.m., Anonymous kenny mengubrus...

lho..awakmu ki cah semarang tho le??

sajak'e kog kepathi-pathi karo sing jadi2 an seh??

 
kurang luwih jam 2/08/2007 09:28:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*budhe kenny: jelas ora... aku mung neng semarang yen arep golek cah wadon.... aku wong ndeso kok dhe..

 
kurang luwih jam 2/08/2007 11:19:00 a.m., Anonymous jt mengubrus...

romantika perjuangan! saking tidak adanya wanita, ketika gerilya, siapa saja bisa jadi wanita. betapa menyesalnya presiden ananda yang telah meninggalkan mawar guritno. ditunggu laporan pandangan mata dari penyergapan selanjutnya!

 
kurang luwih jam 2/08/2007 11:21:00 a.m., Blogger Bangsari mengubrus...

mangkat neh piye? ning yen wis surut banjire...

 
kurang luwih jam 2/08/2007 12:43:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*jt: ralat, sing bener pak mentri mikola.. lha iki komene, sesuk arep marani maneh.. :D

*mas ipul: yo tak terake mboking si mawar..

 
kurang luwih jam 2/08/2007 01:50:00 p.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

tjritanjah koweorang maen samah prampoewan latjoer apa balola ?

 
kurang luwih jam 2/08/2007 03:27:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*koeaing!: djangan sala sangka boeng! ik tijada soeka hal echwal iang kaja begitoe, ik orang bae bae.. :D

 
kurang luwih jam 2/08/2007 07:01:00 p.m., Anonymous a l i mengubrus...

lah.. aku lek mbayangke ayu ne piye.. wong gak enek potone.
kowe wong semarang toh kang? *ndak he'eh.. :D* ayu-ayu endi karo seng nang taman KB ;p

 
kurang luwih jam 2/09/2007 10:39:00 a.m., Anonymous oon mengubrus...

mawar apa marwan? xixixix...ayo cepetan rabi! mengko malah mbencong lho :P

 
kurang luwih jam 2/09/2007 11:32:00 a.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

He koweorang bae2 matjem manah soeda bole kassie tjrita koweorang poenja pengalaman mesoem ?

 
kurang luwih jam 2/09/2007 01:46:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*kang ali: fotone neng kene.. taman kabe penghunine pindah neng jl sudirman kang, neng kali banteng ngarep mbok berek... jam 9 munggah... :))

*oon: durung ono sing rilo tak rabi ki... :D

*koeaing!: ik ini orang bae bae iang soeka berjalan jalan menemboes batas kehidoepan sahadja boeng! dimana kotapradja en beberapa oknuum sesamah soeka menoetoepi dengan ianjah poenja kemoenafikan.. koweorang djangan sala sangka samah ik poen... :D

 
kurang luwih jam 2/09/2007 05:06:00 p.m., Blogger sefawkes mengubrus...

kalo bingung yo cekelan mawar tho ndik :p

 
kurang luwih jam 2/09/2007 05:13:00 p.m., Blogger DenaDena mengubrus...

kowe orang beloen selese tjeritah2 naik bronfit itoe poen. Sekarang soedah out of date. iang sedang 'in' sekarang ini, soal bandjir poen!!! En itoe photo kenapa boerek-boerek. Photo mesoem nja manah itoe poen? walah kok akeh pun e iki

 
kurang luwih jam 2/10/2007 03:07:00 a.m., Anonymous bebek mengubrus...

mawar sopo mau kang? kudune jeneng'e mawar berduri.... ora nyedot isor duwur... sing ngisor isone mung nuthul.... :p

 
kurang luwih jam 2/10/2007 11:45:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*sewfakes: wah.. nyokot ngko piye dhe.. :D

*budhe lumpur panas: blogku kan dudu blog menyikapi jaman dhe..? burek ki goro goro kecipratan kringet mburi kuping dhe.. :D

*bebek bakar lamongan: kok saru kowe kang... ora pareng ngono ah.. :D

 
kurang luwih jam 2/10/2007 12:59:00 p.m., Blogger :: N :: mengubrus...

Waduh-waduh aku salut e esih ana wong sing bangga nulis nggo basa jawa. Biasane kan do ra gelem..... lam kenal kenal pa saking kebumen.

 
kurang luwih jam 2/10/2007 07:45:00 p.m., Anonymous Fany mengubrus...

HAHAHA...
kok gak foto bersama si mawar sekalian.. kesempatan langka lho :p

 
kurang luwih jam 2/10/2007 10:15:00 p.m., Anonymous hErY mengubrus...

kembang mawar ning taman, opo kembang daden daden kuwi

 
kurang luwih jam 2/11/2007 07:27:00 a.m., Anonymous Anang mengubrus...

aku malih ragu-ragu ik... bencong to?

 
kurang luwih jam 2/12/2007 09:38:00 a.m., Anonymous de cenil mengubrus...

wes the end durung ki critone??

 
kurang luwih jam 2/12/2007 03:43:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*n: nggih nggih sugeng tepang ugi.. matur nuwun kersa mampir

*fany: nek di cokot terus piye fan..

*hery: jelas kembang daden.. ora duwe duwit kok..

*anang: hehehe.. iyo.. gelem mas..?

*mbokdhe: wis dhe

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..