sepenggal cerita revolusi fongers - 3 (antara jatiwaringin - cipinang)

keadaan di lingkungan sekitar rumah si pagebluk revolusi sangat aman.. sementara menunggu rombongan kepresidenan, kami mengobrol ngalor ngidul bali ngulon ngalor maneh menggok sithik banjur ngetan sampe ngladrah tekan ngendi ngendi dan agak 17 th plus plus..

tak lama telegram portabel yang ditenteng si empunya rumah bunyi tat tit tat tit dan segera memberi tahu ada SMS (Sandi Morse Singkat) masuk.. siapa tuh...., begitu pula saya, handie talkie yang selalu saya kantongi juga ikut berbunyi... serta merta saya angkat..

"helloo... sopo iki..? kowe lanang opo wedok..?"

"rojer.. iki aku.. ipul aku wis tekan ngarep asafi'iyah.. ganti"

"rojer.. oh yo mas.. lha kowe neng sebelah lor opo kidul..? ganti.."

"rojer.. koyone neng lor iki... ganti.."

"yo wis to.. lha kon ngopo..?"

"asem ki.. pethuk.. ! aku lali nggone.."

lhooo.... ngrepoti konco thok...


"yo nten sediluk ngkas.."

speda saya stater dan meluncur melewati gang gang menuju ke titik penjemputan..

setelah ketemu kami segera kembali ke rumah mas sonny joss untuk membicarakan perjalanan revolusi ini..

setelah bersua dengan empu rumah kemudian kami jagongan di teras dan dengan beringas mereka mengabiskan pohong sak balung balunge (balung pohong= urat kayu yang ada di tengah ubi keras dan liat -red), nyenengke banget melihat mereka berdua dengan gagah berani dan semangat 45 "mencuci piring"... si empu rumah bisanya gedhek gedhek tok...

ah.. gudang logistik barusan dibobol gerwani ya..


tanpa banyak waktu saya memberanikan diri membuka pertemuan...

"gandeng sampun kempal sedaya.. monggo dipun wiwiti kemawon kempalan ndalu menika.. monggo mas mas KKN ingkang lenggah dhateng dusun jatiwaringin, dipun wiwiti mawon gandeng sampun telas jajananipun..."

kami bercengkerama sampai tak terasa jarum jam menunjukan waktu jam stgh 12...

"mas pit mu tak gowone..", pak presiden kemudian membuka tanya jawab..

"woo.. yo wis kono.. arep mbok gowo saiki..?", balas si empu rumah..

"yo rencanane mlaku bengi wae kan ora sumuk", nasihat bapak presiden lagi..

sumuk...? susu di muk muk...? susu siapa gerangan sing arep di muk muk bapak presiden..? tanya saya dalam hati..

ditengah kegalauan saya menebak siapa gerangan yang akan bapak presiden muk muk susunya, tiba tiba,

"lha mbok sesuk wae.. isuk isuk nyepeda lak yo malah penak.. iki wis mbengi.. turuo kene dhisik wae.."

"yo piye.. yen aku manut karo deweke wae", seloroh bapak presiden sambil menunjuk saya..

"lhooo.. kok aku..?", lhaa..

"mbok yo turu kene dhisik sesuk isuk lagi ngepit mrono.."

"aku gampang kabeh.. iki manut karo endik wong aku ki rak ngerti dalane..."

lhooo... uncal uncalan...

setelah ada sedikit perdebatan mengenai aperture time kami, akhirnya si empunya rumah manut dan masuk ke dalam untuk mengambil benda berharga yang jadi ujung tombak revolusi...

cik..cik..cik..cik.. suara gemericik benturan ringan antara besi baja yang menjadi bagian dari benda itu.. menyentak sanubari... begitu menggetarkan hati..

dari balik pintu menyembulah pit jengki lanang werno ijo keluaran th 55 mereknya fongers.. cik cik itu suara dari persneling van der sturmey ancher 3 speed keluaran th 75 yang terpasang demi sebuah kenyamanan berkendara..

lho kok nggembos..

setelah dipompa, kami segera mengundurkan diri... (timbang dikon asah asah..:P)

si mentri keuangan
mendapat jatah pertama jadi driver speda pusaka, dan pak presiden mendapat jatah naik speda memboncengkan saya tentunya... :D
(salahe dewe awake gedhi..)

perjalanan dimulai dengan menyusuri jalan sepi sepanjang jatiwaringin hingga prempatan pondok bambu... sepanjang jalanan si mentri keuangan pating krowek tutuknya mbrebegi wong turu... :D

dari perempatan pondok bambu kami menyusur jalanan pahlawan revolusi dan sepanjang jalanan bel 2 speda tuwek kami klinthang klinthing ngramen ngrameni lelapnya djakarta malam hari... bahkan si ndoro mentri sempat mbedo wong tuwo bakul lengo yang sedang kesusahan mendorong sepeda tuwanya mendaki jalanan yang agak naik... kuwalat kowe mas..

di jalanan inilah kami menemukan fenomena yang sangat jarang.. warung hiek... mampir nda...

"wis terus wae.. aku arep ngukur wektu tempuh seko jatiwaringin neng HI..", perintah si ndoro presiden...

yo wis.. manuut...

sampe di flai ofer klender dimana ada rel ndlujur dibawahnya serta merta saya menghentikan laju rombongan...

"stop bapak sinuhun presiden..!"

"nopo dab..? dalane kleru?"

"ojo lewat kene.. mending midun wae nurut rel sepur.."

"lha nopo dab..? yen terus tekan ndi.. tulisane mau iso tekan sudirman HI.."

"maaf bapak presiden.. kalo kita terus sampai di pulogadung.. saya bertanggung jawab atas perjalanan bapak.. kita lewat bawah saja yang aman..."

si mentri lingak linguk, "yo wis ayo muter.."

"bapak capek...? saya tak yang depan.."

"opo kowe kuwat dab.. "

"saya pernah belajar di TEAM SEALS USA pak.. jangan menyangsikan saya..", jawab saya sambil tersenyum.

si mentri mendahului kami, sementara saya berorientasi dan berkonsentrasi untuk menggenjot pit..

"lhaaahh... lha kok abot tenan.... bobotmu piro to pak presiden.."

"85 kilo dab, nopo abot...?"

"oraaaaa....."

kami menyusuri jalanan sepi klender jatinegara. tak lama banyak bermunculan gerilyawan gerilyawan separatis di pinggir pinggir jalan.

"kae kang.. kanan jalaaan.. ngeri tooookkk..."

tampak pak mentri maupun pak presiden menikmati pemandangan pinggir jalanan dari atas sepeda bak berwisata ke taman safari..

"kuwat nggenjote ora kowe dab.. ora sah dipekso.."

"kuwaaaatthhh.... :P"

hingga suatu titik di setelah boei cipinang..

"mandeg mandeg.. golek wedang...", seru si mentri..

"meh golek neng ndi.. wis terus wae..", balas pak presiden...

wah tampaknya pak presiden tidak peka terhadap jeritan rakyat... pak presiden... si mentri kuwi sak jane ora ngelak.. basa basine tok 'golek wedang'.. sing bener kuwi wis tekan mbun mbunan lan wis sumuk... dasar lelaki.. iman dan imron pun tak bisa diajak kompromi..

"wis golek wedang neng sebrang wae.. neng halte.. muter kono.."

lha to tenan... wis tak bedhek...

kok nyarinya justru disebrang jalan..? bahkan pak presiden mendahului kami dengan menyabrang jalan dan mblusuk lewat sela sela antara pohon dan pagar bulevar.. wooo yo podo wae...

kami memutar lewat pertigaan pondok kopi dan langsung menuju ke te ka pe...

tememplek by endik kurang luwih jam 1:26 p.m.,

18 gayung bersambut:

kurang luwih jam 1/31/2007 03:43:00 p.m., Anonymous kenny mengubrus...

sakjane nganti pirang seri ki? ojo kesuwen ambegane

 
kurang luwih jam 1/31/2007 04:40:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

budhe kok koyone semangat moco critoku to..? opo kanggo ngliling pakdhe ben ndang turu...? :D

 
kurang luwih jam 1/31/2007 04:50:00 p.m., Blogger Bangsari mengubrus...

wekekek. bingung aku olehe komen.

 
kurang luwih jam 1/31/2007 05:17:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

tak gawe cerbung

 
kurang luwih jam 1/31/2007 06:20:00 p.m., Anonymous bahtiar mengubrus...

iku kok ono forum dunia (kertas rokok) too dab :)

 
kurang luwih jam 2/01/2007 06:22:00 a.m., Anonymous de mengubrus...

Sing rajin ngonthel, ngko ben iso mbecak pisan. Lumayan buat nambah2 pendapatan. he..he..

 
kurang luwih jam 2/01/2007 11:51:00 a.m., Anonymous pitik bertanya mengubrus...

lha endi lonthe-ne???

 
kurang luwih jam 2/01/2007 04:30:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*mas bahtiar: :D ora sengojo

*budhe de: hehe wiraswastanan ya dhe..?

*pitik: sante tek.. aku durung akeh kober ngeblog

 
kurang luwih jam 2/05/2007 08:27:00 p.m., Anonymous venus mengubrus...

lho iki postingan kapan? kok gak kebaca di bloglinesku? walah, ketinggalan mulu :(

 
kurang luwih jam 2/05/2007 09:48:00 p.m., Anonymous aku mengubrus...

warung hiek koyo nang semarang ae, kowe kok saiki ra tahu mampir omahku toh mas??

 
kurang luwih jam 2/06/2007 09:08:00 a.m., Anonymous jt mengubrus...

nak kiro-kiro pak presiden abot di seret wae pak. :D

 
kurang luwih jam 2/06/2007 03:28:00 p.m., Anonymous bebek mengubrus...

ngelanjutne pitakon'e pitik....
Endi Lonte-ne?
wakakaka... :p

 
kurang luwih jam 2/06/2007 03:37:00 p.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*budhe venus: wah bloglinesmu ora canggih dhe.. ojo mung dipakani suket... :P

*kowe: lha kowe ora tau neng omah kok :)

*jt: arep tak nunutke truk satpol pp tapi mesaake.. :D

*bebek: sik ngko bengi tak tulise lontene... :D

 
kurang luwih jam 2/06/2007 09:49:00 p.m., Anonymous tito mengubrus...

kowe kok jahat karo kucing. Wis, mbak gita ra bakal seneng.

 
kurang luwih jam 2/07/2007 04:57:00 a.m., Anonymous joni mengubrus...

wah ora ngerti aku..
mboso jowo.. mudeng koe.. :p

 
kurang luwih jam 2/07/2007 11:44:00 a.m., Blogger kawula alit mengubrus...

*dokter rica: lho..? gita ki kucing...? sing bener ah dok.. moso pussy cat..?

*mas Joni: sante mas.. :D

 
kurang luwih jam 3/09/2007 03:24:00 p.m., Anonymous Anom Subali mengubrus...

Dipun tepangaken... kulo Bali...matur nuwun kulo saget nyobi boso jawi kulo... mampir yuk wonten Bali

 
kurang luwih jam 3/10/2007 09:56:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mas anom subali: nggih matur nuwun... sugeng tepang ugi... monggo disekecaaken sa wontenipun.. nggih kula tak nyobi mampir..

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..