sandwich kawulo alit....!

sudah lama saya tidak memanjakan mbak mbak, ibu ibu rumah tangga (dan mas mas kere yang nglangut menahan lapar di kos kosan masing masing)

koki kawulo alit sekarang kembali lagi untuk berbagi bersama anda membuat makanan ringan yang selain bisa berfungsi ganda sebagai makanan berat namun sesuai dengan kantong dan dengan gizi yang ekstra....!

anda pasti tahu kebiasaan orang barat yang rata rata bongsor dan jangkung itu cuman sarapan roti tok.. anda jangan salah sangka, mungkin anda berpikir, kok cuman roti? apa bisa kenyang? atau ilat ndeso anda lebih dominan? wait for a second dhe.. ada sesuatu yang lain dari roti mereka. bukan roti dioles mertega lalu diwuri gula pasir kayak kebiasaan anda, tapi mereka membikin itu sesuatu yang namanya boleh disebut SANDWICH..!

apa itu sandwich? beracun nggak? bikin tuwuk nggak? bikin kreminen nggak? nggak usah resah nggak usah risau, TENANG SAJA. sebentar lagi anda akan pandai menyiapkan sarapan anda dan atau keluarga anda dengan sandwich bikinan mama tercinta.

kita akan membuat bersama dan untuk efek positifnya silahkan anda buktikan sendiri..!

bahan bahan
untuk 1 orang (satu porsi) siapkan :
1 tangkap roti tawar
2 butir bakso ukuran kecil potong belah
1 helai daun selada (bisa diganti daun sawi ato daun daun lain yang besarnya kurang lebih sama seperti daun kuping gajah muda, daun mangga, dll atau malah bisa diganti selembar kubis yang penting pantes sebagai ijo ijo di roti anda, sesuaikan dengan selera dan pot tetangga anda)
timun/ krai secukupnya (bisa diganti labu siam ato pare, sesuaikan dengan selera dan pot tetangga anda)
optional: telur dadar/ telur ceplok (bisa bikin sendiri ato beli di warteg, harga kurang lebih rp 1500)

bumbu pasta
2 butir cabe (ato sesuai selera)
kecap manis secukupnya
merica bubuk secukupnya (kalo ada)
tomat sedikit saja dan seadanya (mung kanggo roso tok kok)
trasi sedikit (seadanya ibu kos)
gula dan garam secukupnya


cara membuat
buat pasta
haluskan cabe, trasi, gula dan garam, tambahkan merica dan tomat haluskan tuangkan kecap aduk hingga mengental. pasta anda sudah siap.

isi
siapkan bakso yang sudah diiris tadi dan campurkan ke pasta yang telah kita buat dan diamkan sejenak agar bumbu pasta meresap.

siapkan selembar roti kemudian tata potongan timun, daun selada dan telur ceplok ato dadar. siramkan pasta yang kita buat tadi ke atasnya, hati hati jangan sampe tumpah. lalu tutup dengan potongan roti tawar yang lainnya.

sandwich anda siap dinikmati

kata mutiara
nikmatilah hari hari anda dengan koki kawulo alit dan pastikan dunia ini indah dan bahagia

oh ya sekali lagi minta maaf nggak ada skrinsut maupun sket sketannya

tememplek by endik kurang luwih jam 1:47 p.m.,

36 gayung bersambut:

kurang luwih jam 3/12/2007 04:44:00 p.m., Blogger Bangsari mengubrus...

ndingaren ra kisruh. bar klelegen opo nda?

 
kurang luwih jam 3/12/2007 04:53:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mas ipul: lhooooo... kowe kok PERTAMAX...?? klelegen gadung opo piye yo aku iki..? hehe.. ora, mung pengen rodo slow kendo..

 
kurang luwih jam 3/12/2007 06:09:00 p.m., Anonymous president BH mengubrus...

kok ono ukoro "1 tangkap roti tawar"

nangkepnya di mana bos ?

 
kurang luwih jam 3/12/2007 09:10:00 p.m., Anonymous hery mengubrus...

La ning negoro sing tak panggoni ora ono bakso je, trus piye iki, aku ora biso nggawe baksone, opo ono sing gelem ngirimi aku bakso?

 
kurang luwih jam 3/13/2007 04:03:00 a.m., Blogger Sabudi Prasetyo mengubrus...

maksute '1 tangkap roti tawar' kuwi sak emplokan yo..... yo ora wareg je....hehehe......
iyo ndungaren ra umek....

 
kurang luwih jam 3/13/2007 04:15:00 a.m., Anonymous joni mengubrus...

hihihi.. sudah merangkap jadi koki sekarang.. bisa buka warung sampeyan.. lumayan nambah penghasilan..

btw ditempat kami gak ada bakso mas, jadi pengganti bakso apa ya?
*pengen nyoba resep sandwichnya*

 
kurang luwih jam 3/13/2007 10:10:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*presiden BH: di BH mu mas...:D

*om hery: waduuuuh... susah ya om.. tapi malah kesempatan dadi enterpreneur to om.. bukak waerung bakso... :P

*om sabudi: waduh... ora wareg..? ilat ndeso mesti to om..? kulinane sego...

*om joni: pake opo yo om.. yo dicoba coba pake apa saja sembarangan yang penting model modelnya sama... tak ada akar rotanpun jadi, tak ada bakso, lengkuas pun jadi..

 
kurang luwih jam 3/13/2007 03:26:00 p.m., Anonymous nino mengubrus...

pesen dua yo nda ;)

 
kurang luwih jam 3/13/2007 05:27:00 p.m., Anonymous Fany mengubrus...

pesen ya mas,
kirim ke semarang tiap pagi sebelum jam 8!
*nggo sarapan*

 
kurang luwih jam 3/13/2007 06:37:00 p.m., Blogger Anang mengubrus...

lah.. kurang lego ra enek skrinsute..

 
kurang luwih jam 3/13/2007 07:40:00 p.m., Blogger Ancilla mengubrus...

mauuuuuuuuuuuuuuu :p

 
kurang luwih jam 3/13/2007 08:02:00 p.m., Anonymous de kenny mengubrus...

wadohhh, gi moco resepe wae wes metu efek sampinge :D, gak ono gawean po kog ngrangkep koki barang

 
kurang luwih jam 3/13/2007 10:01:00 p.m., Anonymous venus mengubrus...

bukan congkak bukan sombong, kalo soal sandwich, saya ahlinyaaaaa....

kapan2 tak gawekno :D

 
kurang luwih jam 3/14/2007 02:29:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*nino: lho sing ultah wae durung makan makan ki piye..?

*fany: emoh ah... neng omahmune sing kangelan.. wis banjir, dalane bolong bolong sisan.. :P

*mas anang: lha... komen ngene ki lho sing bikin sedih...

*bulik ancil: gawe dewe..!

*de kenny: lha... meragukan kemampuan koki kawulo alit.. jan ora bener.. roti ku kuwi efek sampinge akeh dhe..! mulo ndang dicoba..

*mbok astronot: weh... enak ndi karo sandwichku..?

 
kurang luwih jam 3/14/2007 05:54:00 p.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

lha ini iang ik tjotjok, oeroesan keplek ilat en perbadhogan....apapoen iang boel dimakan apalagih inih rotie olanda, bole ik tjoeba poen....

 
kurang luwih jam 3/14/2007 11:35:00 p.m., Anonymous hedi mengubrus...

jan elok tenan kowe le....kapanĀ² digowo nang HI yo :P

 
kurang luwih jam 3/15/2007 05:32:00 a.m., Anonymous srinthil mengubrus...

Halaaah, wong biasane mangan roti sumbu wae, kok ndadak mangan senwit, yo ra cocok!!! *ngenyek*

NB: endi sing jaremu otomatis iku? Mana? Mana? *nantang*

 
kurang luwih jam 3/15/2007 02:01:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*koeaing: koweorang dojan ik poenja resep roti olanda mijnheer..? ik wae gilo van ora koloe dewe kok..

*om hedi: gampang om... tapi di nteke ya..

*srinthil: halaah dhe... ndang di entasi kumbahane..! kae mendunge wis teko...!

 
kurang luwih jam 3/15/2007 11:46:00 p.m., Anonymous joni mengubrus...

huaaaa... pengganti bakso disuruh lengkuas? :((
bisa kok pernah temen nyoba buat bakso, tapi dari daging kerbau bukan sapi minta yang sudah digiling dagingnya.. cuma malas aja buat nyoba.. *ribetdotcom* :)

 
kurang luwih jam 3/16/2007 02:10:00 a.m., Anonymous Moes Jum mengubrus...

Kowe dadi waras ngene to saiki .... ehh mengko dhisik, kuwi rotimu roti keju opo roti pisang. Yen jarene Nino roti pisang kii nggilani

 
kurang luwih jam 3/16/2007 09:13:00 a.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

lho djikaloe tijada makeh terasie bole djoewa rasanjah poen, aga lekker sikit !

 
kurang luwih jam 3/17/2007 11:26:00 a.m., Anonymous langit mengubrus...

setunggal pinten mase`??
kulo pesen tigo...kecape ampun katah2 kulo sampun manis je :D

 
kurang luwih jam 3/17/2007 10:25:00 p.m., Blogger anakperi mengubrus...

dijamin tanpa oplosan parutan klapa ta, dab?

 
kurang luwih jam 3/18/2007 02:37:00 p.m., Anonymous jt mengubrus...

kalo sedang gerilya, bigimana cara mendapetken itu bahan bahan komandan?

 
kurang luwih jam 3/21/2007 11:49:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*om joni: wah enak itu om daging kebo.. tapi kok males..? bagaimana masadepan negri ini, mau dibawa kemana Endonesa kalo pemimpin pemimpin seperti panjenengan ini males malesan mbikin bakso..?? :(

*pak lurah: wah nino ki nggilani..

*koeaing: djikalaoe trasine digenti petis kiro kiro pije mijnheer..?

*langit: lha.. ngatos atos mbak ndak dirubung semut..

*anak peri: sante mas bos... bebas kremi...

*jt: gampang mas... njaluk tulung karo penduduk lokal..

 
kurang luwih jam 3/21/2007 01:19:00 p.m., Anonymous aku mengubrus...

loh tumben je mas'e makananmu kok rodo nggenah ngene kae

 
kurang luwih jam 3/21/2007 07:38:00 p.m., Anonymous Fa mengubrus...

haduh, emang ada ya sandwich begituan? :D marai keracunan ndak mas? (soale nggo godhong pelem barang jhe) hihi...

btw, salam kenal...kapan2 mampir 'rumah'ku yo mas... :d

 
kurang luwih jam 3/22/2007 08:09:00 a.m., Anonymous joni mengubrus...

hahaha.. waks.. urusan bakso jadi urusan masa depan bangsa.. :P

 
kurang luwih jam 3/22/2007 03:02:00 p.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

sojo enak poen....

 
kurang luwih jam 3/25/2007 05:11:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*gita: aku nggenah terus lho..

*fa: wah.. aseli bebas racun mbak..

*om joni: semacam pengejawantahan saja om..

*koeaing: koweorang betoel betoel tjitarasa toelen..

 
kurang luwih jam 3/26/2007 05:54:00 p.m., Anonymous thuns mengubrus...

senwit ki opo?

 
kurang luwih jam 3/27/2007 09:45:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*thuns: senwit? senwit kuwi, cilik sak kacang ijo, teles, kloget kloget. halah wis tau rasan wae kok... :D

 
kurang luwih jam 3/29/2007 05:37:00 p.m., Anonymous tukang ketik mengubrus...

kok bisa yah nulis tentang sandwich.. pinter aja niih yang nulis..


anyway, thanks ya dah kasih komen di DBD
ga nyangka blog seleb kasih komen, hehehe...

 
kurang luwih jam 3/30/2007 10:58:00 a.m., Anonymous wong-cilik mengubrus...

akhirnya bisa juga berkunjung ke sini...

 
kurang luwih jam 4/01/2007 04:40:00 p.m., Anonymous srinthil mengubrus...

hahahaha..blog seleb jare tukang ketik... *aduh wetengku mules* Ngenteni swidak tah maneh po?

 
kurang luwih jam 4/03/2007 10:16:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*tukang ketik: wah mas adi, gimana kabarnya, matur tengkiyu mampir di blog saya.. seleb NDOGMU kuwi mas.. matur nuwun.. :P

*wong cilik: mas heru.. piye.. kok isih cilik wae.. gowo neng mak erot.. :D

*mbok de: semua dijawab dengan kesederhanaan mbok.. ojo dijawab dengan gaya hidup.. opo maneh swapping utowo swinging ora apik ngono kuwi.. :(

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..