Seribu Intan Nomer 2857

Minggu siang itu saya nongkrong di warteg sama si ndoro mentri, bakul wartegnya ngladeni dengan rodo aneh, klogat kloget, aras arasen, pringas pringis meh nangis dsb.. Ia sendirian meladeni para pembeli entah yang makan di situ ato yang sekedar tuku lawuh.

Ketika hanya tinggal kami berdua yang nongkrong sambil isi perut. Tiba tiba disela sela menikmati hidangan standar warteg, kami dikejutkan oleh teriakan si mbaknya warung yang lagi menggoreng ndog dadar di depan kami.. "Waaa...!!!"
"Modiaar... keno ki... keno ki...!!", batin saya, saya berdiri dan melongok, wooo... ternyata ia habis menumpahkan sepiring telur dadar. ada sekitar 4 lembar telur dadar kalo nggak salah...
"wah ati ati mbak..", wejang si ndoro mentri lugas, bijaksana dan tanpa prasangka..
"aaa...", bales si mbaknya sambil diteruskan kata kata grundelan tak jelas yang masih diiringi klogat kloget dan pringas pringisnya itu..

Insting Socrates saya langsung menebak: wah lagi M ini.. PASTI...!!
Ketika ia menunduk untuk mengambil sesuatu dibawah, naluri saya melakukan cek n ricek.. Tapi kok di bokong dan lipatan pantatnya nggak ada bercak noda horor? Wah pembalutnya bagus ini.. Mungkin saya perlu menanyakan tentang kemungkinan kemungkinan produk pembalut yang bermutu tinggi ke pakar barang barang bermutu dan pakar barang rak mutu..

terus apa hubungannya dengan Seribu Intan Nomer 2857?

nhaa..... tak beberapa lama berselang simbaknya hendak mengangkat panci sop di etalase, mau dipanasi, ketika diangkat tiba tiba lagi gagang pancinya terlepas, untung tak terlalu tinggi dari meja, tapi kaget pulalah beliaunya dan secara reflek berteriak keras.. "Ee.. Kont*l...!!!!"
kaget pulalah saya dan ikut berteriak juga, "Ee.. kont*lnya sapa mbak..??!!"
simbaknya menunduk dan menahan malu klogat kloget sambil pringas pringis lagi.. terus terang saya bingung dia meneriaki K****l siapa..?

Lepas dari kejadian itu, jauh jauh hari ada pemotretan di pabrik tempat saya dibayar ngelapi koco.. Model uayu tenan, jelas semok dan terkenal. Buktinya saya yang nggak punya tivi saja tau kalo dia itu 'ini' dan mohon dipersori kalo saya gak sebut namanya demi etika dan kasihan bila jadi bahan guyonan di sini. Dengan gaya yang cool melihat lihat dagangan bos saya, dan juga tutuk yang kemebul.. rokoknya a mild.. siaaalll... Saya aja yang cuma bar ngrokok terus bau saja di paido sama yang lain, kok dianya nggak..??! padahal terang terangan ngrokok di dalam ruangan.

Ketika jalan dengan angkuhnya di depan saya, dia tersandung lempengan batu kali untuk lantai yang agak nylongat..
"Ee.. Kont*l...!!" teriaknya..
Saya juga kaget, "Kont*olnya sapa mbak...??!!"
Dia kaget menunduk, menahan tawa, dan berlalu dengan tergesa.. sedang saya dijenggung oleh teman saya.. "cangkemu..!"

Kont*l adalah sebutan lokal sejenis burung yang senang membantu kaum laki laki.. Dia membantu membawakan 2 telur kemana saja si empunya pergi

Burung jenis ini sering di sebut sebut sebagai ungkapan kaget, bahagia dsb. Burung ini meskipun berbentuk aneh namun memiliki nama ilmiah yang cukup gagah... pelimoe al peniis sp. Dengan nama lokal yang beragam sesuai tingkat usia dan daerahnya..
Meskipun jarang terlihat secara nyata, dokumentasi tentang keberadaannya sangat banyak, anda yang tertarik coba minta dokumentasinya pada arsip nationaal dari sabang sampe tana mera boven digoel.

Saya belum sempat berdiskusi lebih lanjut dengan pakar betulan, tapi menurut insing saya, meskipun jarang terlihat atau tersembunyi, burung jenis ini tidak terdaftar dan berada pada status tidak rentan punah (non vulnerable) karena sangat senang berkembang biak dan baik hati mau membantu manusia sehingga terbebas dari perburuan liar.

tememplek by endik kurang luwih jam 10:17 a.m.,

48 gayung bersambut:

kurang luwih jam 4/03/2007 12:05:00 p.m., Anonymous pitik mengubrus...

kontole sopo nda sing nomer 2857?kuwi nomer kontol neng tafsir mimpi togel kae po?lha opo tiap-tiap kontol kuwi ono nomere?opo ono barcode-e ngono tiap2 kontol iku?

weh..aku kok ngomong kontal-kontol terus tho??kowe ki jan nggilani kok ndiks..

 
kurang luwih jam 4/03/2007 12:09:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*pitik: lhoooooo.... kowe ki yen bab koyo ngene komen mesti PERTAMAX mas... jan memprihatinkan bangsa tenan...

 
kurang luwih jam 4/03/2007 12:33:00 p.m., Anonymous srinthil mengubrus...

duh postingane terlalu maskulin. Males komen.

 
kurang luwih jam 4/03/2007 12:57:00 p.m., Anonymous srinthil mengubrus...

seribu intan 2857 ki opo to?

 
kurang luwih jam 4/03/2007 01:41:00 p.m., Anonymous langit mengubrus...

truss hubungane karo seribu intan nomer 2857 opo mas??

 
kurang luwih jam 4/03/2007 02:08:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mbok de & mbak langit: coba njenengan tanglet karo pakar manuk

 
kurang luwih jam 4/03/2007 03:36:00 p.m., Blogger Bangsari mengubrus...

wakakak. iso ison eki lho...

eh, ndoge digowo nang endi-endi ki karepe piye to?

 
kurang luwih jam 4/03/2007 03:51:00 p.m., Anonymous Moes Jum mengubrus...

critomu lucune poll ngantek aku bingung arep komen opo. Tapi dasar senengane slangkangan ... sampe gambare species baru = setengah ulo setengah manuk

 
kurang luwih jam 4/03/2007 04:23:00 p.m., Anonymous Beckham mengubrus...

Ini manuk mesum namanya, bisa dipotong BSP nanti, Badan Sensor Permanukan

 
kurang luwih jam 4/03/2007 04:49:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*ndoro mentri: jajal bukak retsletingmu.. sing digowo ingon ingonmu opo? :P

*ndoro lurah: ndk ketok koyo ulo to mas..? :(

*om heri: hehe.. mesum nggaknya tergantung yang mbaca :D seperti yang ditulis sesepuh selebblog, tapi ini realita om.. :D

 
kurang luwih jam 4/03/2007 04:51:00 p.m., Anonymous wong-cilik mengubrus...

tolong dikasih warning...

KHUSUS DEWASA

biar anak2 ngga baca...he he he

 
kurang luwih jam 4/03/2007 05:03:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mas heru cilik: hehe.. yang masih anak anak nggak papa, biar cepet gede.. :D

 
kurang luwih jam 4/03/2007 06:48:00 p.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

sekali roesoeh tetep roesoeh....

 
kurang luwih jam 4/03/2007 07:28:00 p.m., Anonymous wah mengubrus...

wes mulai kumat iki ... :)

 
kurang luwih jam 4/04/2007 08:08:00 a.m., Anonymous venus mengubrus...

waduh, ndik. lha kok mbahas manuk?

 
kurang luwih jam 4/04/2007 11:58:00 a.m., Anonymous Mbilung mengubrus...

lho...ndok mu cuma dua toh?

 
kurang luwih jam 4/04/2007 01:27:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*koeaing!: ini realitie boeng.. tijada roesoeh sedikitpoen.. lebih roesoeh kates gemandhoel teloe.. :P

*wah: kowe seneng wae kok yen aku mulai nulis sing rak nggenah.. :(

*simbok luar angkasa: lha mbahas opo mbok? :(

*pakar manuk: wah sugeng rawuh ndoro pakar, sungkem kula, monggo disekecaaken ndog kula sak wontene.. :D

 
kurang luwih jam 4/04/2007 05:10:00 p.m., Blogger anakperi mengubrus...

telurnya bisa dihias gak, nda...?

 
kurang luwih jam 4/04/2007 07:47:00 p.m., Anonymous kw mengubrus...

hehe... bahasa indonesia gak punya lho kosa kata untuk menyebut benda itu.

 
kurang luwih jam 4/07/2007 10:33:00 a.m., Blogger nyai mengubrus...

uuueeeddddaaannnn! aku malah horny tenanan! sopo seng arepe tanggung jawab iki? tuluuuuung!

 
kurang luwih jam 4/07/2007 11:10:00 p.m., Blogger Anang mengubrus...

diamputtt..... asyuhhhh....

 
kurang luwih jam 4/08/2007 11:28:00 a.m., Anonymous srinthil mengubrus...

Aku wes takon pakar manuk, jawabane kok mengenaskan ngunu, Ndik? Wah ra iso mokondo nuuuu. kikikikikik

*nb: cek my SB

 
kurang luwih jam 4/08/2007 08:20:00 p.m., Anonymous diditjogja mengubrus...

Dengan nama lokal yang beragam sesuai tingkat usia dan daerahnya..

..dan ukurannya?!
hussss!!
saru!!
wong edan!!

kok lagi ngetrend ngono? dari penjaga warteg hingga model cantik nan semok?

eh modele mbok deloki belahan lan daleman e gak?

 
kurang luwih jam 4/10/2007 08:14:00 a.m., Anonymous Abdi Dalem mengubrus...

Dasar isinge Kang Nda wae sing ngeres....

*maklum produk hotel pakenthon*

 
kurang luwih jam 4/11/2007 08:51:00 a.m., Anonymous Fany mengubrus...

wah labelnya harus 17 tahun ke atas nih :D

 
kurang luwih jam 4/11/2007 09:27:00 a.m., Anonymous ngarsa dalem sing mbahurekso blog iki mengubrus...

*anakborok: iso koyone, rung tau jajal ki.. pokoke koyo rambutan kaelah bentukane... :D

*Kw: lha butuh EYLD kanggo ngganti EYD berarti, Ejaan Yang Lebih Disempurnakan :P

*nyai: cekelan mbok..! :D

*mas anang: lho ojo dipisuhi mas, ndak mengkerut.. :D

*Simbok lumpur: lha pakde mbilung mbales lewat kono to.. :D

*didit: jelas to kabeh ki kudu obyektif.. :D

*ndoro tumenggung: ngeres ora ngeres ki tergantung sing moco mas.. :P pikiranmu ngrambyang sing ra genah to..? wis di parani wartege dewean mesti... :D

*fany: kowe wis entuk moco kok fan..:D

*

 
kurang luwih jam 4/12/2007 09:05:00 p.m., Blogger Ancilla mengubrus...

wuih.. boten ngertos iki mas...
tetep ga ngerti seribu intan....

 
kurang luwih jam 4/13/2007 05:45:00 a.m., Anonymous joni mengubrus...

kenapa ya, cewek sering latah ngomongin itu??..

aku juga punya temen di kantor yg kalo lagi terkejut suka ngomongin *ktl*?

kenapa gak latah ngomongin punya dia sendiri ya? :D

 
kurang luwih jam 4/16/2007 09:43:00 a.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

eh...memek....wach bole djoewa itoe non, boewat didjadikeun kabijasaan...

 
kurang luwih jam 4/16/2007 10:01:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*tante ancil: nggak ngerti yo ra popo mbak.. khusus insan dewasa.. :P

*om Joni: itulah om, bukti kalo wanita suka ngrasani orang lain.. benar benar tidak patut ditiru dan tidak sesuai dengan moral ketimuran kita.. gajah dipelupuk mata tidak kelihatan, ko**ol disebrang lautan keliatan :(

*koeaing: ija boeng.. eh memek..! bole doewa djahadi latah lelaki dewasa nan perkasa.. terima kassie boewat ide tjemerlang itoe Boeng Djoni Nehi Nehi..

 
kurang luwih jam 4/17/2007 02:53:00 a.m., Blogger Sabudi Prasetyo mengubrus...

betul...aku setuju...nggak patut ditiru...itu khan cermin kepribadian...

anyway....kang, nek crito ramayana kuwi yo podo, crito tenan, ning critane sak durunge mahabharata, kerajaane Rama ayodhya saiki sekitar 550 km lor delhi...nek kerajaane rahwono alengka saiki negoro Sri Lanka... aku arep posting tempat lahirnya kresno nang
www.sabudiprasetyo.blogspot.com ning durung sempet-sempet...internet nang kamarku lagi lelet....

 
kurang luwih jam 4/17/2007 08:53:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*om Sabudhi: weh.. berarti niku Sugriwa en Soebali dan keponakannya sing panjang umur tenan mijnheer Hanoman aseli ono tenan to?

 
kurang luwih jam 4/18/2007 08:36:00 a.m., Anonymous ken_yut mengubrus...

halah..ijik cilik kog mbahas permanuk an tho, emang seneng ngingu manuk po :D

 
kurang luwih jam 4/18/2007 09:23:00 a.m., Anonymous koeaing! mengubrus...

ini sinjo walawpoen tjilik aken tapi mesoem toelen boeng....

 
kurang luwih jam 4/19/2007 10:15:00 a.m., Anonymous pitik bersabda mengubrus...

bener sekali itoe meneer...ini ocnuum maimang ketjil akentapi diaorang poenja napsoe iang gede tijadatara poen...

 
kurang luwih jam 4/20/2007 12:26:00 a.m., Anonymous Anoniem mengubrus...

menjawab pertanyaannya kawoela alit alias kang vendik...

begini kang....hanoman isih ono nganti saiki...selama sejarah ramayana masih diperbincangkan, selama itu pula hanoman masih hidup karena hanoman bertugas menjaga sejarah ramayana...tapi kita nggak ada yang tahu dimana sekarang...dia hidup di alam spiritual... hanoman sempat ketemu bima dalam kisah mahabharata mrk sama2 putra bayu... dan diatas keretanya arjuna juga dipasang bendera hanoman... Bima jg kaget lihat hanoman krn hanoman berasal dari jaman ramayana, jaman jauh sebelum mahabharata...

anyway, internet nang kamarku 100 Mbps wis ora lelet....aku wis iso posting...

sabudi
http://sabudiprasetyo.blogspot.com/

 
kurang luwih jam 4/20/2007 11:47:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*budhe kenny: lho... wong jowo.. butuh kukila...:P

*koeaing: mesoem akentetapih bersahadja en tijada sombong.. :)

*kuthuk: ija... en koweorang perna tahoe abang poenja perkasa to boeng.. piye..? lorone sithik tok to..? sesuk neh pakani lombok rawit sing akeh ben kemringet tur rodo lunyu ya... :D

*om sabudhi: ooo "selama cerita ramayana masih diperbincangkan.." critane muksa to om..? sip sip matur nuwun.. :D

 
kurang luwih jam 4/20/2007 11:03:00 p.m., Anonymous tito mengubrus...

gambarmu arep diwarna ora?

 
kurang luwih jam 4/21/2007 10:29:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

@dokter kewan: lha enake piye..? atiku ora tekan yen arep wernoni..
piye..? Jakarta nikmat to..? pindah kene bukak sketsa wajah karo praktek klinik kewan neng pinggir dalan Pasar Rumput wae yen bengi.. wis to payu..

 
kurang luwih jam 4/23/2007 12:11:00 a.m., Blogger anakperi mengubrus...

aseli maapkan saya, dab... wah, jan gak uenak tenan aku... :(

 
kurang luwih jam 4/23/2007 09:27:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*anakborok: diwenehi kecap mas.. ngko kan dadi 'uenak tenan'

 
kurang luwih jam 4/26/2007 09:33:00 a.m., Anonymous bekas serdadu heiho mengubrus...

Saruu!!! awas ada kamtib :D

 
kurang luwih jam 4/26/2007 09:34:00 a.m., Anonymous wongkesasar mengubrus...

wakakakak..wetengku loro tenan boco postinganmu bos, tapi enyong bingung karo judule kuwi loh, seperti bingungnya enyong nebak gambar pemanismu iku gambar Be**k opo **ntol? :)

 
kurang luwih jam 4/26/2007 09:53:00 a.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*sing meh nikahan: weh disini nggak ada kamtib sante saja.. kalo mau nikahan perbanyak baca baca blog ini ya :D

*mas ali: lhaaa.. iki jenenge MAQ utawi mos asket qwestien.. coba njenengan tanglet kaliyan mijnheer pakar betulan yang linknya ada di postingan ini, pendhak jemu'ah mawon tangletipun. mekaten otre..? :P

 
kurang luwih jam 4/26/2007 05:18:00 p.m., Anonymous dirac mengubrus...

lagi megap2. isih duwe jamu ala kawula alit, Kang?

 
kurang luwih jam 4/27/2007 09:07:00 a.m., Anonymous sing mbahurekso blog iki mengubrus...

*dirac: ora dab, rung ono wangsit resep. jamu sing ndisik kae di ombe neh wae..

 
kurang luwih jam 4/29/2007 04:42:00 p.m., Anonymous tito mengubrus...

update...updateeeeeeeeeee

 
kurang luwih jam 4/30/2007 03:21:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

yo sabar.. kowe wae yo rak apdet kok dok. rung ntek sengsune?

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..