hari ini kacau (basbang)

turu gebyaring subuh lalu tangi awan pol dimana weteng mulai kruwes kruwes goro goro gentho gentho di perut mulai rese lalu adus, ganti klambi, cia cia hore dan mulai manasi brompit H3003DD ku yang setia menemani nglayapku beratus ratus meter dan berhari hariku dulu.
kemana sekarang?

wis to rak sah ribut.. garek melu wae kok..
ambil jaket dan tas cangklong yang isinya perlengkapan tempur macam sempak, kaos, handuk cilik, agenda, bolpoin, rokok, korek kayu gambar kucing, tak lupa beberapa amunisi asa 100. kamera baru tapi tua itu langsung tersambar si empunya yang bergegas mbreyen mbreyen motor.

teringat kata kata tentorku dulu waktu masih belajar di NAVY SEAL. nganggur itu harus diisi kegiatan yang berjibun biar nggak kelihatan nganggur oleh tetangga sebelah.

maka dari itu bergegaslah saya menyibukan diri di tengah siang bolong ini.. tergesa gesa biar rodo kelihatan repot.
terus tujuannnya kemana...???

kemaren lusa waktu mau ke jogja buat interfiu saya sengaja lewat dalanan ndeso dan nyidat nyidat dalan ora karuan demi menghindari kemacetan jalan utama yang lagi marak di bungkar bungkar untuk di beton lagi.

tetapi sodara sodara.. pemandangan yang lumrah itu kemarin terasa menggigit di sanubari terdalam saya.. lha nopo..??? untune wis thukul to??

menggigit disini bukan hal cokot mencokot, nglethak menglethak ato brakot membrakot,
bukanlah yang berhubungan dengan gigi bin untu. tapi jangan pula sangkutkan dengan lambe tak ber untu..

namun tak terasa sudah setahun lebih saya saya nggak lewat situ lagi. saya teringat pol, teringat tenan pokoke..

waktu itu hujan rintik rintik kita berteduh dibawah atapnya... ini bukan lagu gereja tua tapi bener bener terjadi, berteduh di atap dangau ketika seorang petani sebelah saya misuh misuh celang celeng , osa asu..

betapa tidak ndoro ndoro sekalian, waktu itu adalah musim mbako.. dan alam seperti ngejak gelut para petani mbako karena tak sampai seminggu lagi daun daun hijau lebar itu siap di kethoki..

untunglah ternyata si alam lagi ece ecenan dengan mereka dan sampai akhir panen tetesan iler dewata itu tidak ngeces lagi..

jadi rencananya hari ini saya mau nglayap kesana.. ngobrol dengan pak Turi, si petani bertubuh tambun yang dulu selalu memakai kaos hadiah dari sebuah toko elektronik di kawasan itu dan kathok kethokan clono jin. menikmati mbako kelas 1 yang ditaburi dengan cengkih dan ratus menyan madu dibawah suhu sejuk dan bau ternak sapi sumringah menusuk hidung lalu menikmati kopi hitam kental yang hangatnya memeluk tubuh. semriwing tenaaannn...

tapi oraaaa sidooooo... karena ada sms masuk dari seseorang lawan jenis, anak kos sebelah waktu kuliah sehingga sebagai lelaki tulen saya terpaksa membelokan laju motor karena merasa terpanggil untuk hadir dan memperlihatkan.

memperlihatkan opo jajal..??

eh barusan jebulnya ngajak ke mall. yah.. rak sido wae ahh...

asuuu acaraku malah dadi kacau nglayap ora sido, ngedate kok trimane ng mol, tiwas nunggune suwi..
dan hanya berujung dengan intenetan dan ym an..

ada saran untuk menghabiskan waktu di sore ini....???

daftar pustaka:
foto kebon kabuten jelas ngembat dari sini
foto bening jelas dokumentasi pribadi dan hanya ilustrasi saja, tak terkait dengan sopo sopo sing tak dolani.

tememplek by endik kurang luwih jam 4:08 p.m.,

29 gayung bersambut:

kurang luwih jam 7/02/2007 08:19:00 p.m., Anonymous gita mengubrus...

ga mutu....:P, btw nomer motormu kok apik toh mas :D

 
kurang luwih jam 7/02/2007 09:29:00 p.m., Blogger Anang mengubrus...

bayar pira ben isa entuk nomer montor apik kang?

 
kurang luwih jam 7/03/2007 06:27:00 a.m., Anonymous de mengubrus...

nek ng mol kowe jelas ra gelem to leee. Nek ngamar piye? Opo yo tetep emoh? *wink*

 
kurang luwih jam 7/03/2007 07:55:00 a.m., Anonymous ayo brompite dipoto mengubrus...

||"ambil jaket dan tas cangklong yang isinya perlengkapan tempur macam sempak, kaos, handuk cilik, ..."||

ngalor-ngidul sangu sempak - opo kerem bocor, nda :)

 
kurang luwih jam 7/03/2007 08:12:00 a.m., Blogger Bangsari mengubrus...

iki nang tlatah piyetnam to nda? piye kabare?

 
kurang luwih jam 7/03/2007 08:39:00 a.m., Anonymous kw mengubrus...

halah ndik, ng mol itu kan cuman sasaran antara. ce kan gak mungkin to the point, kudu berputar-putar dhisik. ha ha

 
kurang luwih jam 7/03/2007 09:05:00 a.m., Anonymous pitik menyarankan mengubrus...

saranku utk sore ini:
1. Siapkan leptop
2. Siapkan sebotol congyang atau apaun yang mendemi
3. siapkan cewek (murah gpp, wong nganggur ki ojo boros2)
4. Siapkan sebungkus gudang garam

yang dilakukan:
1. Nyalakan leptop, kemudian putar vivid interactive, kemudian rangkulah (atau apain ajahlah) cewek disampingmu.
2. Congyang ditenggak sedikit demi sedikit, utk pemanas suasana.
3. Lakukan apa yang mesthi dilakukan terhadap wedokan murah tadi, setelah selesai ojo lali cebok ya..
4. Ambil rokok dan sulutlah kemudian nikmati dengan sebotol congyang dan suara desahan nafas dari leptopmu dan cewek tadi..
5. ojo lali mbayar...neng ndonya iki rak ono sing gratisan nda..
6. wis..komenku terlalu dowo, mengko wae nek pethuk aku di critani yo..

 
kurang luwih jam 7/03/2007 10:16:00 a.m., Anonymous sexy minal iman mengubrus...

aku mudeng postingan iki...asline kowe durung rampung crito le, cobo tak critake wae ya..

bar soko mall mesti kowe ngejak muter2 ce mu kui..bar kui kowe sambat luwe eh trus ngajak mangan gudeg nang pinggir dalan tapi kowe tuku gudeg'e karo mbok campuri obat perangsang yo tho..

nah bar kui muter2 meneh, mak bedunduk jubule wes tekan dieng..kowe ngapusi ce mu tho,kowe ngomong bensin mu entek..gandeng wes peteng lan kesel karo ce mu wes rodok horny...

kowe ngejak ngamar ... lag bar kui...mbok shooting mbok upload nang xtube...

begitulah crita sebenarnya

 
kurang luwih jam 7/03/2007 01:45:00 p.m., Blogger Dhany Family mengubrus...

biyuh...
dolan thok opo ambek nggolek duwit..??

 
kurang luwih jam 7/03/2007 02:49:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*gitong: mutu kok. nomerku larang kuwi.. :P

*mas anang: patang ngatus ewu mas.. :D

*simbok lumpur: ngamar ki opo to mbok...?? :(

*ndoro BH: sempak winganane kok mas.. neng tas kan aman ora dirubung semut.. :D

*mas ipul: pangestunipun.. ngko tonton wae hasile naluri ernest pyle ku metu... :D

*kW: bar kuwi ngajak "munggah" yo We..? aku kok ora tanggap yo :(

*pitik: wah kesuwen mas.. kondome selak garing.. :P

*balibul: ora kok su.. ora sah kangelan aplut karo nyewo kamar barang.. di githik neng pos ronda kebon jagung wae sisan ditonton wong siskamling karo celeng.. :D

* pakdhe dhany: jelas karo nggolek dhuwit to dhe.. nggarong.. :D

 
kurang luwih jam 7/03/2007 03:18:00 p.m., Blogger unai mengubrus...

ngupi ngupi di sore hari

 
kurang luwih jam 7/03/2007 07:41:00 p.m., Anonymous Hedi mengubrus...

pas udan kok ga ngamar sisan ae :P

 
kurang luwih jam 7/03/2007 11:20:00 p.m., Blogger INAL_INUL mengubrus...

hahaha...ojo di pireng ake geh ndik komene mas pitik,mundak meteng engko anake menongso...yo nak mung meteng tok nak kowe keno LION KING piye ?hahaha...

 
kurang luwih jam 7/04/2007 12:03:00 a.m., Anonymous Moes Jum mengubrus...

mbok timbang mikir ora nggenah kowe teko wae nang acara nikahane anakperi kono nang Klaten Merdeka!
http://zumux.blogdrive.com/archive/156.html

 
kurang luwih jam 7/04/2007 07:37:00 a.m., Blogger DenaDena mengubrus...

ngamar ki mlebu kamaaaaaarrrrrr (hotel elciko=elek-cilik-kotor).

Tapi aku kangen kowe lho mas hihihihi

 
kurang luwih jam 7/04/2007 04:16:00 p.m., Anonymous langit mengubrus...

halah kok rak ono sarune blas to mas :D

 
kurang luwih jam 7/05/2007 01:10:00 p.m., Blogger Pinkina mengubrus...

tumben postingane ora ttg hal mesum. opo iki wes editan ping sepuluh ???

 
kurang luwih jam 7/05/2007 01:10:00 p.m., Anonymous Bekas serdadu Heiho mengubrus...

Waar bent u nu?
sampeyan masih hutang bawain aku mbako lho :D

 
kurang luwih jam 7/05/2007 01:51:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mbak unai opo yuni: ngupi ngupi sore sore mbok aku digaweke.. :P

*om hedi: ora udan kok om.. dadi ora ngamar.. :D

*inul: lion king? gonorhoea death metal..?? :D

*moes jum: anak peri kawin karo sopo? anak pocong opo anak gendruwo? :D

*mbok dena: kangen...??? koyone aku rung tau ngamar karo kowe to mbok...??? :D

*langit: lhooo... malah pengen di saru saruni to kowe mbak... ngko abuh wetenge lho... :D

*bu iatiqaroh: halah.. wani saru saiki.. dumeh wis belah duren... loro ora vink..? :D

*seradu heiho bosone londo..: gisteren ik bent in de venesia van java. nu, ik bent netherland van oost..
iyo ik mas.. wingi wis tak tukokake kelas 1 sindoro plus ratus menyan madune.. tapi ketinggalan.. foto fotoku bar afdruk wae ketinggalan opo neh mbakomu... :(

 
kurang luwih jam 7/05/2007 01:53:00 p.m., Blogger mit@ mengubrus...

"karena ada sms masuk dari seseorang lawan jenis"

wakakakakak :P semangat men..nek ono sing ngejak pokok e kudu tahan iman yo.. ati ati..=))

 
kurang luwih jam 7/05/2007 01:58:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mita: sopo sing ngejak, sopo sing nahan iman...????????? :D

 
kurang luwih jam 7/05/2007 02:23:00 p.m., Blogger mit@ mengubrus...

ndi..hasil poto mu le..
koq ra ono .. :p

nglamun ojo nang pinggire sepur ..
mendak di gowo rodone kreto koe..

hahahahah.. ndang balik jakarta gih..
ben iso njupuk pucuk e monas..

bwakakakakakka :))

 
kurang luwih jam 7/05/2007 02:25:00 p.m., Anonymous kawan moto mengubrus...

[endi]:
sing ngejak wedok kui to?
trs sing ra nahan iman jelas

koe..hahahahh
isine mek mesum tok.. :))

 
kurang luwih jam 7/05/2007 03:27:00 p.m., Anonymous anti sellp mengubrus...

nggonmu sek selip ora mas??
menko mendak ngiwo nengen
iso keri keri dewe lho.

 
kurang luwih jam 7/06/2007 08:53:00 p.m., Blogger kawoela alit mengubrus...

*mita, kawan moto, anti selip: ck..ck..ck..

 
kurang luwih jam 7/07/2007 08:11:00 a.m., Anonymous venus mengubrus...

kowe ki piye sih, leeee... emang kenapa ga mau nge-date di mall?? lha mosok pacarmu mbok ajak cangkruk sak nggon2 neng pinggir dalan? sekali-sekali ke mall asik juga lho..coba'en ta...:D

 
kurang luwih jam 7/08/2007 08:42:00 p.m., Anonymous kenny mengubrus...

sekali kali tho le cangkruk an ning mall, wedi masuk angin po? :D

 
kurang luwih jam 7/09/2007 12:07:00 a.m., Anonymous Fany mengubrus...

wah plat nomore H, semarang.. *yo mesti ya..*

"karena ada sms masuk dari seseorang lawan jenis"

oalah dirimu masih penyuka lawan jenis to.. kirain.. hihihi.. :P

 
kurang luwih jam 7/09/2007 05:43:00 p.m., Anonymous om sangar... mengubrus...

*simbok luar angkasa..: halah mall moll mall moll barang mbok.. ndang dintasi kumbahane kae wis mendung... :P

*budhe kenny: iyo dhe.. wedi mriang aku.. ora ono sing ngeriki... :D

*fany: yo jelas to cah ayu... a'a masih normal.. sialan wedhouz kae jare arep ngajak kowe nongkrong tiwas aku mangkat, malah lanang lanang sing disuguhke aku.. hiks.. :(

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..