pesbuk oh pesbuk

Bertutur lagi di awal 2012,

Sore tadi, saya sedang berteduh di bale, tepatnya sambil ngeteh dan nithil gorengan yang tersedia secara prasmanan oleh bakul gorengan yang mangkal tepat di depan bale
Tak seberapa lama mampir meneduh pula dua orang berboncengan, seorang setengah baya dan seorang polisi, obrolan mengalir, mereka bertanya tentang kos kosan, terpancing tempo derai hujan tertangkaplah niat untuk mencari saudaranya,

mencari saudaranya..???
"iya mas, udah dari malem taun baru, mana bawa motor lagi, motornya mio ijo mas, orang tuanya ini yang bingung.."

lho kok tahu di sini tempatnya, berarti sudah kontak kan? tinggal alamat pastinya saja.

"ditelpon nggak mau mas, katanya masih rahasia, tapi sms semalem, katanya di belakang apartemen (kalibata city .red) rumahnya lis biru, bilangnya laper kepala pusing, disuruh naik taksi aja nggak mau.."
nah lho..?
"nggak tahu itu dia yang jawab atau orang lain.. tambah bingung saja.. dia anaknya cewek tapi tomboy mas.."
memangnya awalnya dia jalan sama siapa..?
"temen pesbuk mas.."
modar.
ternyata masih banyak orang yang.. ah sudahlah..

tememplek by endik kurang luwih jam 7:23 p.m.,

17 gayung bersambut:

kurang luwih jam 1/05/2012 11:09:00 a.m., Blogger Pinkina mengubrus...

wakakakkaka....hayoo mbok umpetin nang ndi kuwi anake wong iku :D

 
kurang luwih jam 1/06/2012 11:06:00 p.m., Anonymous endik mengubrus...

paling wis mati yo ping,
jebul akeh wong pekok yo, padahal kejadiane kan rak mung pisan pindo

 
kurang luwih jam 1/07/2012 01:33:00 a.m., OpenID ichaawe mengubrus...

terus gimana tuh akhirnya? ketemu ga? pasti abege yah. kasian banget deh abege2 labil gitu. mau2nya diajak janjian cuma gara2 fesbuk :(

btw, aku ngebayangin gorengan, jadi ngiler

 
kurang luwih jam 1/07/2012 04:01:00 a.m., Anonymous Anang mengubrus...

hari gini masih percaya temen fesbuk.... :) percaya saja sama anang fesbuk :))

 
kurang luwih jam 1/07/2012 12:06:00 p.m., Anonymous kenny mengubrus...

mbok umpetke ngendi leeee??

 
kurang luwih jam 1/07/2012 05:04:00 p.m., Anonymous Ely Meyer mengubrus...

duh Rek, saake tenan :(

 
kurang luwih jam 1/07/2012 05:52:00 p.m., Anonymous thuns mengubrus...

kelakuanmu... ndelikke perawane uwong! ra pener kowe kang

 
kurang luwih jam 1/09/2012 10:10:00 a.m., Blogger bahtiar mengubrus...

ojo suwe-suwe mas endiks ... mengko meteng loh .. :(

 
kurang luwih jam 1/09/2012 05:31:00 p.m., Blogger hadik mengubrus...

wah..wah...wah...boeng ini roepanja soedahla poenja hobi baroe, ndelikke anak-e wong..djikalaoe mingsih ada itoe perawan, toeloeng dibagi

 
kurang luwih jam 1/11/2012 09:28:00 p.m., Anonymous Gembul mengubrus...

Yo aku paham kegelisahanmu sebagai bocah DATI II kendal.

 
kurang luwih jam 1/12/2012 01:46:00 p.m., Anonymous Moes Jum mengubrus...

hmmm ... prawan atawa bukan ora penting kanggo kowe Ndhik, sing temping pentiknya bung (hihihihii)

 
kurang luwih jam 1/24/2012 10:00:00 a.m., Anonymous Kang Nanang mengubrus...

wah...gek-gek pelakune kowe ndiks?

 
kurang luwih jam 1/27/2012 11:59:00 p.m., Anonymous mpokb mengubrus...

Sudah pasti nggak berani pulang.. Kalau dengar yang seperti ini antara kasihan dan gregetan..

 
kurang luwih jam 2/09/2012 03:34:00 p.m., Blogger anakperi mengubrus...

njur piye?

 
kurang luwih jam 4/28/2012 06:19:00 p.m., Anonymous oleh oleh khas medan mengubrus...

Artikel yg bagus

 
kurang luwih jam 9/22/2012 12:14:00 a.m., OpenID tabah mengubrus...

tes lagi :d

 
kurang luwih jam 9/22/2012 12:15:00 a.m., OpenID jtabah mengubrus...

tes lagi bro :d

 

Een reactie plaatsen

dipun link kaliyan postingan menika:

Een link maken

<< mbalik

sakderengipun kawula nyuwun agunging samudra pangaksami dumateng panjenengan sami, sesepuh pinisepuh, bapak bapak saha ibu ibu, mas mas saha mbak mbak ingkang kersa mampir dhateng papan kawula menika, menawi wonten kalepatan, sedaya klenta klentunipun bilih tumindak lan atur, nyuwun boten dipun dadosaken penggalih, mugi mugi Ngarsa Dalem Sing Ngecat Lombok paring berkah..